• grisekno

Scrapbook-tidning??

Hej!!!

Jag gillar att "scrappa", gillar även att läsa scrapbooking-böcker, tidningar o.dyl för att få fler idéer!

Någon som vet någon bra scrapbook-tidning man kan prenumerera på? Gärna svensk, men det går naturligtvis bra med andra också (fast det kostar ju lite mer...)

Tack på förhand!

Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
  • Svar på tråden Scrapbook-tidning??
  • grisekno
    Zkruttan skrev 2007-07-07 14:16:46 följande:
    Hej!Det finns inte så många svenska. Jag vet faktiskt bara en.www.scrapbooking-mm.se
    Tack för tipset!

Vet du (eller ngn annan) ungefär hur många sidor ett nummer är på? Den kostar ju ändå 60kr/nr, eller 565kr/12 nr så jag vill veta om det är värt det...
  • Zkruttan

Den jag tittade i nu hade 98 sidor. Du kan ju köpa en först och se vad du tycker. På hemsidan kan man hitta en sida där det står var den säljs.

• grisekno
    Zkruttan skrev 2007-07-07 16:11:37 följande:
    Den jag tittade i nu hade 98 sidor. Du kan ju köpa en först och se vad du tycker. På hemsidan kan man hitta en sida där det står var den säljs.
    OK, tack!
  • Cerdrica

Creating keepsakes prenumererar man på från USA, den är mycket billigare än scrapbooking mm och lite bättre tycker jag. Den går att köpa lösnummer också, via presstop kanske och lite scrapwebshopar.

Svar på tråden Scrapbook-tidning??