• Marra2

Har du varit med/kan tänka dig vara med i någon tävling på radio/TV i direktsändning?

Penga munDet kliar alltid i mina fingrar att vara med men jag är för feg.... dock skulle jag aldrig ringa till de nya "idiotiska gissa ord"-programmen dagtid.

Lurade på ett samtal till sommarkrysset (eller vad det heter) men vi har spärrat 099-nr så det får väl bli sms i så fall

Önskar att jag var mer modig och hade chans på lite pengar. Däremot har jag vunnit en del i slogantävlingar men då slipper man ju märkas så mycket.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du varit med/kan tänka dig vara med i någon tävling på radio/TV i direktsändning?
  • Marra2

Skulle vara kul att få tag på någon som vann - finns dom?

• Birry

Jag har varit med i radio flera gånger och vunnit diverse jox, cd-skivor, biobiljetter, biljetter till Lord of the dance. Ofta har det varit "bli samtal nr 10" men nån gång har jag gissat på vilken skådis en röst tillhörde, då vann jag 20 cd-skivor...

Har ringt på såna ord-program men kommer aldrig fram, det är nog för många som ringer för att oddsen ska vara på min sida...

• Trossens mamma

Jo jag har ringt in nångång via radiotävlingar.

Mitt ex vann en biltvätt engång haha via sånt.

Mamma till Lova och Alvin
  • Majbarnen

Jag hade en period då jag ofta ringde till radion (p3 och p4 mest)
    Har vunnit ett par t-shirt, nån skiva och 100 kronor vad jag minns.
    Har snackat med Pontus Enhörning, Lotta Bromé, Erik Blix, Stefan Livh och Anna Mannheimer vad jag minns

De senaste 5 åren har jag däremot inte varit så engegerad

Anna, stolt mamma till majbarnen Melker'98, Eskil'00 & Alvida'06
  • mina barn

Ringade in till "pussel" som gick i TV4 förut och vann 5000.
    Minns att svaret var England, men minns inte frågan.

• nerys77

Jag var med i Ordjakten på TV4 för fyra år sen, alltså tävlade i tv, inte ringde in. Jag vann 6000

• Kwackie

var med på NRJ o vann 2 biljetter till NRJ radio awards i Sthlm

• lonnir

Haha jag vann 4000 på Pussel på fyran !
    Skickade ett sms bara, sen efter typ 3 minuter, då jag gått ifrån tvn o tänkt att det e bara lureri, så ringde dom Haha.
    var så jävla nervös !!

• Cerdrica

Jag och mitt ex blev erbjudna att vara med i den svenska varianten av Temptation Island men vi tackade nej.

• Nina1982

Var med i flax en gång, vann 1000 kr. Men efter skatt vart det bara 700 har försökt ringa in flera ggr på capish och så men aldrig kommit fram, bättre då när man fick lämna nr och sen ringde de upp. Är så svårt att komma fram. Men en del kommer ju fram flera gånger i rad på ett spel! Vet att det kostar massa men kan inte riktigt låta bli så jag brukar inte ens titta på det.

• Tussan05

Ett par kompisar vann på Rix-FM (tror jag det var) en kryssning till Finland. Då fick vi och en kompis till åka med dom så vi var 5 pers. Men själv har jag aldrig vunnit något.

• Pompens mamma

Ringde in till Rix FM för fem år sedan på en frågetävling mot annan person om en resa till Cypern för två personer, med avresa inom en vecka o jag vann!! Kom till ett 4-stjärnigt hotell, helt underbart. Plus att jag blev friad till under en stjärnklar himmel av min sambo.

Svar på tråden Har du varit med/kan tänka dig vara med i någon tävling på radio/TV i direktsändning?