• Anonym (nyfiken)

pratar ni snusk när ni har sex?

Jag och min man pratar snusk när vi har sx men det hade jag inte haft med mina andra killar och jag tycker att det e fruktansvärt upphetsande. Vi fantasierar och prata om de. T.ex jag tänder på att ha trekant men jag e för svartsjuk för att släppa in en annan kvinna i vår säng så vi pratar om det istället när vi har sex och detta gör mig såååååååå kåt. Gör ni samma eller ni är tysta ?

• Svar på tråden pratar ni snusk när ni har sex?
  • Anonym (*flin*)

HAN gör det ibland... säger väl inte sååå grova saker, men pratar om vad han ska göra, vad han vill göra, frågar om jag vill att han ska göra det.. försöker "tvinga mig" att be om det jag vill... vilket jag knappt klarar av. *skratt* Jag har JÄTTESVÅRT och prata om sex å säga högt vad jag vill... därför tycker han nog att det är extra roligt att retas ibland, å begära att jag ska säga högt det jag vill... *S* Har ALDRIG varit med om det i en relation förut, men det hetsar upp mig otroligt mycket!

• Anonym (nyfiken)

det e samma sak här. Tänkte alltid är sååååå pinsam men nu sexlivet har helt annat betydelse för mig men klart vi säger inte grova saker men bara han nämna de gör mig otroligt kåt.

ps: först va väldigt svårt för mig men nu det e jag som börjar

• Anonym (Grodan)

Här pratas det massor av snusk. Faktiskt mer från min sida (tjej). Blir superkåt när jag jag pratar om hur stor kuk han har och hur det känns inuti mig!

• Anonym

Han ville att jag skulle göra det men jag är inte så bra på det. Vet aldrig vad jag ska säga och tänder inte själv på det.

• Klicken

Självklart....blir såå kåt,speciellt när killen snackar snusk

• BF 2008 02 23

hehe har aldrig tänkt på det som snuskigt hihi
    men klart både han och jag tänder på att tala om hur det känns och vad man vill göra (fast det är mest jag som säger det till honom).

Däremot undrar jag om ni låter mkt i övrigt typ stön?
    Jag trodde inte jag lät så mkt, men grannen hade tydligen frågat Joel om han brukar göra illa mig ;) hahaha Jag hade dött om han sagt så till mig. Sen frågade Joel en gång varför jag skrek, men det var fanimej lögn, bara han som nojjar över att grannen ska påpeka nåt igen ;)
    Sen tänder jag på att höra både han och mig njuta.
    Sen måste man ju överrösta allt blod som rusar runt i huvet haha

• Anonym (nyfiken)

skrik kan jag inte påstår men kommer en bra ljud hihihihi

• Anonym

Hur då säger hur det känns?
    Jag fattr inte vad det är man pratar om...hur snackar man utan att det blir fånigt?

• Anonym (tjej)

Sambon och jag brukar inte snacka snusk men senast gångerna har jag testat att säga lite snuskiga saker. Jisses vilken reaktion det blev på det! Sambon blev supertänd på det och nu gör vi det båda två mest varje gång. Hi, hi...

Svar på tråden pratar ni snusk när ni har sex?