• Annelitan

Vart kan man köpa fina fotoalbum som man kan fixa och göra fina själv med egna sidor och så?

Ja det undrar jag...tänkte göra ett fint album åt Josefine, men hittar inte något fint album...

Skulle vilja pyssla ihop ett själv på någotvis...men vill ha själva albumet som man kan göra egna sidor i finns det sånt någonstans?

Tacksam för svar...

• Svar på tråden Vart kan man köpa fina fotoalbum som man kan fixa och göra fina själv med egna sidor och så?
  • Annelitan

Ja, men det fanns inga fina där tyckte jag...och inget man kunde fixa ihop själv...

Kanske får jag köpa en egen pärm och klistra på något fint, men det skulle vara kul med ett speciellt barn album.

• Tejpa

Lagerhouse har fina album och en massa stenar och klistermärken som är görfina.

• Annelitan

Tejpa:finns det någon hemsida man kan gå in på i såfall vad är det för mailadress?...

• lilla trollets mamma

Ska du tejpa fast bilderna eller? Jag har funderat på hur jag ska göra, typ limma eller tejpa för såna där fotohörn bara åker av jämt ju. Vad använder man för lim annars?

• Häxan Jia

Kolla på tradera, jag tänkte köpa scrap album där och sånna kan man ju göra lite vad man vill med

Det är varje människas förbannade skyldighet att vara ett ORGINAL
  • Kotten2007
    lilla trollets mamma skrev 2007-08-04 23:50:30 följande:
    Ska du tejpa fast bilderna eller? Jag har funderat på hur jag ska göra, typ limma eller tejpa för såna där fotohörn bara åker av jämt ju. Vad använder man för lim annars?
    såg ditt inlägg, det finns dubbelsidad tejp på Panduro, räcker hur länge som hlest å en billig å bra Glad
  • lilla trollets mamma

kotten2007, tack för tipset, korten ramlar inte av efter ett tag dårå? brukar lyckas med det annars......=)

• Kotten2007
    lilla trollets mamma skrev 2007-08-04 23:52:58 följande:
    kotten2007, tack för tipset, korten ramlar inte av efter ett tag dårå? brukar lyckas med det annars......=)
    Nej de gör de inte har gjort många album själv å det funkar kanon
  • lilla trollets mamma

kotten2007, Tack för hjälpen, då blir det sån:)

• Annelitan

Tack för era inlägg.

Vet ni vilken otur jag hade i dag...var och köpte två fina album i går...men sen när jag kom hem så passade inte fotona i fickorna...dom var för små... 10+15 cm...och alla mina foton är 11+15 cm tror jag...har digitalkamera och framkallar via nätet...så det blir en annan storlek...trodde det var 10+15 cm...men nä...får köpa nya album igen...*suck*

• riina

jag köpte på åhlens ett album med svarta sidor så det går att klistra in foton å skriva själv.

• Annelitan

Tack för ditt svar.
    Ska kika på Åhlens när jag kommer till Gävle...vi har inte Åhlens i Söderhamn tråkigt nog....

Svar på tråden Vart kan man köpa fina fotoalbum som man kan fixa och göra fina själv med egna sidor och så?