Lite besviken på Pampers babybox
Hämtade idag ut babyboxen på babyproffsen idag....vart grymt besviken när jag öppnade den.
I den fanns:
* 8 st newborn blöjor
* 10st intimservetter
* 1 napp
* 4 st amningsinlägg
* En matskål rekom. från 6 mån ålder
* Vi föräldrar, Gravid (som jag redan har)
* Produktkatalog från Babyproffsen, utan priser
* Massor av reklam
Undrar vart allt annat tog vägen? De andra 2 gångerna jag fått ett stratkitt från dem har det varit tvål, skallra, strumpor till den lilla, Stort paket med blöjor, tvättmedelsprovpåse, bröstsalva (såriga bröstvårtor, tvättservetter osv...
Det är inte det att jag bara vill ha...men jag har hört av många att det skall innehålla produkter från ex Weleda!
Skiljer boxens innehåll från vilken butik man hämtar ut det i?
Jag vart iallafall väldigt besviken. Dessa saker har jag ju redan till den lilla. Åkte ca 6,5 mil t/r för att hämta boxen.
Någon mer som fått samma eller fått annat innehåll? Skall man "reklamera" boxen eller?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-09 08:28:41:
Tydligen upprörs många utav att jag reagerat på innehållet!!!!
Ja boxen är gratis, men de som jag skrev tidigare....år 2001 och år 2003 när jag fick mina 2 tidigare barn, var det mer praktiska saker än reklam. Det jag undrade över var om innehållet varierar!
Under "sandlådan", Titta under den så hittar du säkert värre inlägg!!!!!
I Örebro får man ingen påse från BB.
Åter igen, Jag är inte ute efter gratis saker. Jag köper ändå det jag behöver, det jag menar är att deras marknadsföring går ut så starkt om ett visst innehåll, som i mitt fall tyvärr inte stämde.
Ta ett exempel. Du ska köpa en labradorvalp, men när du hämtar valpen är det en Jack Russel. Det är falsk marknadsföring, därför undrade jag om jag skulle "reklamera" dem. Alltså säga till i butiken att de sakerna som de annonserade om ej fanns med! Hoppas nu den rosa pudeln förstår och slutar titta under sandlådan
Jag har all rätt i världen att bli besviken. Skulle någon förpassa mig till sandlådan för att jag blir det, kallades det nedvärdering. Vad är man då för människa som dömmer andra! En sådan människa skulle jag verkligen inte vilja möte på ex. förlossningen. Hoppas att du en dag får smaka på egna ord och känna hur liten du blir