Drömtydning - självmord
Jag drömde att två av min gubbes polare begick självmord, det var dessutom översvämning så vi kunde inte hitta den ena killen! Vad kan detta betyda tro? Lite läskig dröm faktiskt.
Jag drömde att två av min gubbes polare begick självmord, det var dessutom översvämning så vi kunde inte hitta den ena killen! Vad kan detta betyda tro? Lite läskig dröm faktiskt.
Fråga här inne overnaturligt.ifokus.se/
Jag har läst att om man drömmer att någon tar självmord så kan det betyda att man vill göra sig av med den människan ifrån sitt liv.
Jag drömde för flera år sedan då jag var ihop med en kille att han sköt sina polare och sedan sig själv.
Det var då jag tog reda på var självmord hos andra betyder.
Kanske inte det jag ville höra direkt *haha*
Älskade ju min kille :(
Ja det stämmer ju verkligen inte, dom personerna som gjorde det tycker jag om jättemycket
Lita inte på drömmar, det är bara undermedvetna tankar skapade av primitiv rädsla. Lita aldrig på drömtydare, de har fel. Drömmar är falska helt enkelt. Se tråden "angående drömmar", läs där så fattar ni vad jag menar.
Jag hade en återkommande dröm sedan jag var mindre, Jag stod på ett hustak i en bekant miljö och föll.. när jag träffat marken så stod jag på taket igen och föll om igen sen fortsatt det så, jag kunde vakna upp med ett ryck ibland.