• Petrah

vilket löshår är bäst?

jag har haft löshår 2 ggr nu och båda ggr har dt trasslat som värsta fågelboet i håret trots jag gör allt som man ska. då har dom satt dit håret med lim tofs för tofs. men nu tänkte jag testa att ta hår på rad och sätta fast med klämmer själv. har nån testat det om det är bättre??

Wild, Raw and Beautiful
  • Svar på tråden vilket löshår är bäst?
  • ptoa

Jag har inflätat men oavsett metoden så skötseln är superviktigt.
    Sover du m fläta? Hur ofta använder du leave in inpackning, hur ofta använder du inpackning öht?
    Har du europeiskt hår eller indiskt?

• Mizz Turko

indiskt hår är bäst...

jag hade hår på rad, men det kliar fruktansvärt mycket tyvärr. och syns otroligt mycket om du skulle ha uppsatt hår, eller halv-uppsatt hår på något sätt

• ptoa

Indiskt hår passar inte alla, särskilt om man har tunnt skandinaviskt hår.

• Vill ju så gärna

jag har indiskt hår just pga att ja har tunnt skandinavikst hår??!!....d e precis som mitt eget o flyter ihop jätte bra..

ptoa skrev 2007-07-08 22:41:59 följande:
    Indiskt hår passar inte alla, särskilt om man har tunnt skandinaviskt hår.
  • ptoa

Indiskt hår är alldeles för tjockt.

• Vill ju så gärna

uppenbarligen inte...=0P eftersom d passar mig perfekt

ptoa skrev 2007-07-08 22:47:55 följande:
    Indiskt hår är alldeles för tjockt.
  • 3småttingar

Jag brukar också ha med lim, slinga för slinga och det har aldrig trasslat sig. Sover med fläta eller en boll mitt på huvudet. Sen när man tvättar håret så ska man ju helst fläta löshåret, och liksom krama in schampot. Aldrig borsta när det är blött, helst självtorka.

ღ mamma till söta Edwin 061109 ღ
  • Stella79

Jag har oxå indiskt hår, just därför att dom rekomenderar det, eftersom det passar just skandinaviskt hår, för jag har tunnt hår, och det beror ju på hur mycket man sätter i.

• Petrah

jag har sovit med fläta och inte kammat när det är blött. jag har haft inpackningar oxå. men om det är indiskt eller inte vet jag inte. men det är miljoner tovvor varje dag i det så det är bara att slita loss. jag har beställt hår på rad nu som man kan ta bort när man vill med spännen till. nån som testat??
    jag har väldigt tunt och fint hår.

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden vilket löshår är bäst?