• saua83

Frågor om Aloe Vera Juice?!

Nu är jag så trött på att min mage aldrig vill fungera som jag vill... Tänker därför testa Aloe Vera juice, nu undrar jag om någon som själv dricker det här kan hjälpa mig i den här djungeln av olika märken och sorter?!
    Hittar på nätet både juicer och någon typ av brus-tabletter, har inte varit i ngn hälsobutik ännu men där kanske finns något? Vad tycker ni har funkat bäst och vad rekommenderar ni som dricker Aloe Vera Juice?

Hoppas någon kan hjälpa mig :)

• Svar på tråden Frågor om Aloe Vera Juice?!
  • lucasmamman

Jag har druckit fore evers juice LÄNGE. Tycker den är toppen jag dricker berry den är med tranbär men det finns även 2 andra.
    Tycker att berryn funkar bäst för min made men även för att den  innehåller annat som hjälper mig med min hud.
    Lycka till kram

~~älskar min familj~~
  • saua83

okej, som jag förstår så köper man forever's produkter från en säljare? Vad kostar det?
    Hur fungerar det då? Tar det lång tid innan kroppen reagerar och börjar ta åt sig av juicen? Personlig fråga, varför började ni dricka juicen?

Tack för svaren förresten...

Fler som testat? Något annat märke? Brustabletter m.m.?

• lillkodd79

Dricker Alovera juice för att jag har problem med min magkatarr och har en orolig stressmage.. När jag köpte drycken så sa man att det är mkt olika hur fort det hjälper med de säger att man ska ge det tre månader innan effekt uppnås, vissa känner det fortare.
    har ätit det i ca 1 månad och jag kan nog känna lite effekt.

Ps. fick även höra efter att jag köpt den att det finns vissa som försökt i många år att få barn men inte lyckats, har gjort det efter att ha druckit alovera drycken.... (det tar jag med en klackspark men det vore ju bra om det stämde.)

Jag dricker den med aprikos bitar för den är skonsamast mot min mage, samt att det finns bitar i den som lägger sig i magen och har då verkan längre om jag fattat det rätt.

• saua83

lillkodd79:
    Är det samma märke som de andra här skrivit om (forever)?

• lillkodd79

Japp, forever living products.

• krakel

Skirv ett mail till dem och fråga vem man kan kontakta som säljer där du bor...

• saua83

krakel: ja, det får jag nog ta och göra... Antar att deras mail adress finns på hemsidan, måste kolla...

• saua83

Krakel: Har nu skickat genom deras kontaktformulär och ska "inom snarast" få information på mailen... En liten fråga bara: Hur mycket kostar juicen?

Svar på tråden Frågor om Aloe Vera Juice?!