• Anonym

symtom vid klamydia

hejsan.

Jag hade min mens den 19.e juni.....hade ÄL den 2.e juli...fick även den 2.e en blödning som inte riktigt vill ge med sej.....kan va blödfri i ett par dagar och sen kommer den tillbaka...har pratat med min BM idag och hon sa att dom inte kunde göra så mycket hos dom men hon kunde kolla klamydia för de kan orska oregelbundna blödningar.....men när jag kollar upp de så står deti nte en rad om blödningar i samband med klamydia.

• Svar på tråden symtom vid klamydia
  • Anonym

man kan få flytningar,med blod i illaluktande och sveda när man kissar..typ som vid urinvägsinfektion.

• Anonym

nej jag har inga flytningar..kommer de nåt så ä de blod.....har inte ont när jag kissar heller....är det klamydia så borde man inte blöda hela tiden då å inte varannan dag??

• Anonym

Klamydia behöver inte ge några symtom alls..jättevanligt att människor har klamydia utan att veta om det!! Viktigt att kolla upp om du misstänker klamydia..

• Anonym (haft det)

Mina symptom var:
    - mellanblödningar
    - sved när jag kissade
    Men det var mellanblödningarna som fick mig att misstänka.

• Anonym

ok..jag hade mellanblödningar när jag va yngre så jag har vart med om de förut .....har inga problem med att kissa...svider inte eller har inga konstiga flytningar och blöder som sagt 1 dag av 3 och så håller de på.

• Anonym (Klamydia!!)

Jag blödde också som en tok flera månader och det var klamydia...Blödde ungefär 3 veckor, sen mensfri en vecka å så vidare. Blev helt bra när jag fått tabletter mot klamydian :)

• Anonym

jag hade inga symtom alls när jag hade fått klamydia

• Snärtan76

ok..tack för alla svar.....fick inte göra nåt test förenns på fredag så jag lär väl gå med detta två veckor till innan jag får nån medicin utskriven

Svar på tråden symtom vid klamydia