• mykissen

Hylla-med-små-fula-lådor-under-skåp-bläääää!!

Öh...nån som fattar vilka jag menar? Såna där #plastbunkar" man samlar all möjlig skit i som e så groteskt asfula så man spyr...?
    Dom skulle la va till mjöl å socker eller nåt från början antar jag, brukar va lite olika storlekar typ i en rad...ja...såna har jag...oc dom e lika fula som alla andra jag sett...finns det NÅT man kan göra dem snyggare med? Eller får jag helt enkelt bara bryta loss dem och hoppas på att ingen saknar dem om jag flyttar?

• Svar på tråden Hylla-med-små-fula-lådor-under-skåp-bläääää!!
  • getingmidja

Såna skulle jag vilja ha!

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Jolines Mamma

Undrar jag med!Vi flyttar till en lägenhet där vi får sådant med=(
    men man kanske kan ta bort plastburkarna å ha det som en hylla?Eller så får man väl fråga hyresvärden om man får ta bort det...Eller tsom du skrev,ta bort å hoppas att ingen märker..

• mykissen

eh..alltså du är HELT säker på vilka jag menar va?? Du får mina...bara kom ¨ta dom...jag säger till hyresvärden att jag hade inbrott av en tjuv med euhm...annorlunda...smak? Va ska du ha dom till??? Eller typ...varför vill du ha såna? Förlåt, jag förstår bara inte...dom förstör min dag varje morgon jag kommer ut i köket

• Katja77

Jag klippte ut texten med innehåll från påsar och satte upp så att man såg vad det var i alla lådor.

• jengus

Går det inte att skruva bort hyllan å sätta fasten sen när du flyttar?

• Soya

Jga gillar sånna :D Fast jag vill helst ha byttorna i glas...

• mykissen

Jolines mamma - Mina sitter ju fast så jäkla dumt bara...typ dom har målat skåpsstommen och hyllan samtidigt så det är ingen skarv mellan...plus att lysröret sitter fast i dem också...går ju å få bort men blir massa jobb å få det snyggt tror jag...

• Katja77

Jag har även (när jag tröttnade på lådorna) tagit bort alla lådor och använt hyllan som kokbokshylla.

• mykissen

Tassa - Jo...fast har man mjöl å sånt i då eller? Ja har bara skit..typ nycklar, plåster, och SKRÄP Blir inte så snyggt med lappar Plus att mina e gulnad plast så dom e fula vad som än ligger i dom

• Katja77

Ja, jag hade olka sorters mjöl, socker, salt och havregryn i mina.

Svar på tråden Hylla-med-små-fula-lådor-under-skåp-bläääää!!