• clinan

Hur slutar "Den gröna milen"?

Eftersom trean slutade fungera när det var typ 20 minuter kvar av filmen så undrar jag hur den slutar. Det sista jag såg var att John Coffey satt och tittade på en bio film sen blev det reklam och då slockade trean *suck*

Men vill gärna veta hur den slutade ändå

• Svar på tråden Hur slutar "Den gröna milen"?
  • Meria

vill också veta. Svor en ramsa när jag såg den igår

♥ Loketok 061224 ♥
  • Lotus

Jag blev sååå arg Skrikandes J*vla Tv 3! Jag har ju sett den förr men minns ej riktigt hur den slutar. Bara att John Coffey dör tror jag

Var e Fjant? Här e jag, mamma!
  • turia

men dom får väl lov o visa igen?

• Meria

" OBS! Den gröna milen - slutet

På grund av tekniska problem kunde vi inte sända slutet av Den gröna milen i söndags. Vi visar därför den avslutande delen av filmen på TISDAG 10/7 kl 00:05." från tv3.se

♥ Loketok 061224 ♥
  • clinan

ah va retligt att de ska visa det så sent *suck*

• annie29

det vart lika dant här,som tur är har jag sett den förrut.
    Hmm,ska se om jag kommer ihåg rätt nu............

Dem avlivar John, och sen flyttas tiden fram i flera år,och "bossen",fängelsekillen, lever fortfarande, han kan inte dö,och han visar tanten på ålderdomshemmet, musen(glömt bort namnet på) i en gammal lada i skogen,som inte heller kan dö,för John överförde sin "kraft" till dem!

Tror att det slutar så,nån annan som kommer ihåg?!

• målvakten

Johon coffey blir avrättad.

Tom hanks karaktaär lever i många år och även råttan eller är det en mus?
    I stutet pratar han ju med en av det äldre damerna där han bor och han går ut i skogen till musen och pratar med honom sen slutar dne tror jag. Just ja han visar den där damen musen för att visa att den han berättat är sant.
    Är han inte med på hennes begravning med innan han går till musen en sita gång? eller mins jag totalt fel nu.

Längesen jag såg den kommer inte riktigt ihåg hur den slutar.

• ciccielv

har sett den många gånger,men minns inte slutet.senil som man är

• Lotus
    annie29 skrev 2007-07-09 12:11:26 följande:
    det vart lika dant här,som tur är har jag sett den förrut.Hmm,ska se om jag kommer ihåg rätt nu............Dem avlivar John, och sen flyttas tiden fram i flera år,och "bossen",fängelsekillen, lever fortfarande, han kan inte dö,och han visar tanten på ålderdomshemmet, musen(glömt bort namnet på) i en gammal lada i skogen,som inte heller kan dö,för John överförde sin "kraft" till dem!Tror att det slutar så,nån annan som kommer ihåg?!
    Hm så uppfattade inte jag det. Att bossen Paul inte kunde dö?? Måste kika på slutet ikväll för jag minns att det var ngt mysko med slutet iaf
  • annie29

är det musen då som ej kan dö,har för mig att det var nåt sånt???

Minnet är inte det bästa

• målvakten

dom kan då men inte på att bra tag.

• aug 06

Om jag minns rätt så kom dom fram till att han ej dödade flickorna utan försökte rädda dom men han kom försent, fast sen minns inte jag nått mer men dödade dom honom fast dom fick reda på att han var oskyldig dömt. Nä jag måste nog ta en titt i kväll jag med.

• AdoXa

Boken slutar ännu lite mera sorgligt - en elak "vårdare" på ålderdomshemmet följer efter Tom Hanks karaktär ut i skogen och stampar sönde Mr Jingles (musen).

• Arcoiris

Aa just det

Den elaka vårdaren hamnar på mentalsjukhus! Där han skulle börjat arbeta egentligen! hehe

Tom Hanks får reda på att killen är oskyldig, men kan ju inte bevisa detta på ngt sätt och därför så får han stå bredvid och se när han avrättas. Han pratar med honom innan och frågar vad han tycker att han ska göra och Coffey ber honom att låta honom dö.

• Lotus

Jag fattar inget!! NÄR skulle de visa den sista delen? På www.tv.nu står det inget om Den Gröna Milen! Och igår var det väl inget? Nu har jag ju seta och väntat Skrikandes

• Lotus

Phuu den visas nu. Blev orolig där ett tag när det inte stod ngt

Svar på tråden Hur slutar "Den gröna milen"?