• Coockie

vill läsa en romantisk spännande bok-Tips någon???

Skulle vilja läsa någon riktigt bra kärleks roman...gärna med lite spänning i också-något tips???

sanne

• Svar på tråden vill läsa en romantisk spännande bok-Tips någon???
  • tribenn

"Under månens skära" av Barbara Bickmore.

Vilken bok!

• Coockie

oki-ska till biblioteket om en stund-ska kolla om den finns inne...

tack!

• Clever LG

Tamara Mckinleys böcker!

• Coockie

Någon särskilld-eller skriver hon allmänt bra?

sanne

• Clever LG

"Matildas sista vals" är bra. Jag vet att min syster har läst varenda en och gillar dem skarpt.

Romantik vet jag inte ( lite )men Leslie Lookos böcker är väldigt lättlästa.

• Coockie
    Ronille skrev 2007-07-09 14:40:54 följande:
    "Matildas sista vals" är bra. Jag vet att min syster har läst varenda en och gillar dem skarpt.Romantik vet jag inte ( lite )men Leslie Lookos böcker är väldigt lättlästa.
    okej ska kolla vad jag hittar..tack för tipsena!

sanne
  • supersemlan

Förstår att du varit på biblioteket redan, men jag måste bara rekommendera Jane Eyre av Charlotte Brontë - det måste vara en av världens bästa böcker. Definitivt en av de mest romantiska, den vackraste kärlekshistorien, och mycket mycket spännande. Dessutom en klassiker!

• gotjej74

Läste en helt underbar bok med kärlek och humor (inte så mycket spänning men många skratt....) Tror den hette "mina hemligheter" och författaren Kinsley eller Kingsley eller nåt liknande.

• Frantic

Hurra! Någon som förespråkar god litteratur! Heja heja!

supersemlan skrev 2007-07-10 11:32:26 följande:
    Förstår att du varit på biblioteket redan, men jag måste bara rekommendera Jane Eyre av Charlotte Brontë - det måste vara en av världens bästa böcker. Definitivt en av de mest romantiska, den vackraste kärlekshistorien, och mycket mycket spännande. Dessutom en klassiker!
  • Little Ms Chatterbox
    gotjej74 skrev 2007-07-11 14:47:00 följande:
    Läste en helt underbar bok med kärlek och humor (inte så mycket spänning men många skratt....) Tror den hette "mina hemligheter" och författaren Kinsley eller Kingsley eller nåt liknande.
    Författaren heter Kinsella, Sophie, Läste om boken på Bokus, vill ha den!
    Om jag skulle tappa några hekto, låt dom ligga, jag behöver dom inte!
  • Läslusen

Kärlekens historia av Nicole Krauss

• Pollyanna

Stolthet och fördom, Förnuft och känsla, och Övertalning alla av J.Austen

Idilia Dubbs dagbok

• marremia

"Den andra kvinnan" Douglas Kennedy, det blir inte bättre !!!

"Den vidunderliga kärlekens historia " Carl-Johan Vallgren, åhhhhh vilken underbar bok.

Svar på tråden vill läsa en romantisk spännande bok-Tips någon???