• CMN

Var finns snygg skinnsoffa, billigt?

Inte begagnad, inte IKEA.

• Svar på tråden Var finns snygg skinnsoffa, billigt?
  • devega

europamöbler kanske eller mio?

• april79

Kolla bolagret! har riktigt snygga möbler till enormt bra priser, www.bolagret.se, finns i Gbg, Malmö, Helsingborg, Lund och öppnade nyligen på söder i Stockholm + en butik som öppnar i Stockholm Skärholmen längre fram i år. Vi har köpt en (tyg)soffa här i Göteborg, en 2:a + 3:a för ca 7000 kr. Några bekanta till oss har en riktigt snygg skinnsoffa därifrån. Lycka till i soffdjungeln:)

• CMN

EM och MIO är väl inte precis billigt (enligt mig).

• mimmi006

Ikeas Stockholm är snygg... men den är inte heller så billig. Oj, då... inte Ikea. Rum interör, Ilva?

• mimmi006

Kan man beställa därifrån? Jag skulle vilja ha en grej där, men det är superlångt från mig...

Tess7709 skrev 2007-07-13 08:09:10 följande:
    www.unikahem.nu Prisexempel 2+3 i skinn, 13-14 000 kronor.
  • Justess
    mimmi006 skrev 2007-07-13 08:23:41 följande:
    Kan man beställa därifrån? Jag skulle vilja ha en grej där, men det är superlångt från mig...
    Vet faktiskt inte. Ring och fråga!
    ?Kvinna?feminist?mamma?fru?
  • 4barnsMom

Vilken budget har ni tänkt?

Vi köpte en billigare modell import från kina... Det var det absolut dummaste vi gjort, den gick sönder i ett.. Efter ett långt bråk fick vi köpet hävt och har nu en dyrare soffa inte jättedyr, ca 16 500:- för en stor hörnsoffa från göingmöbler..
    http://www.goingemobler.se/

Kvalitet lönar sig ibland Flört Speciellt när man ska sitta skönt i rätt många år

Bilder finns i mitt galleri på den nya soffan

Stolt Mamma till Samuel -97 Elin -00 Elias -06 & NovemberBebis i magen!!
Svar på tråden Var finns snygg skinnsoffa, billigt?