• Vela81

Tips på present 6 årig pojke

Hej!
    Ska på kalas hos grannar på onsdag då deras son fyller 6 år.
    Önskar tips på presenter som kan passa...

• Svar på tråden Tips på present 6 årig pojke
  • BHJE

Sånt är alltid svårt, hör med hans mamma eller ge en slant.
    Slantar går alltid hem för då kan dom handla själv; fast, det är bäst att kolla upp det innan med föräldrarna så dom tycker det är okej - inte alla som gillar att deras barn får pengar
    /Jessica

• Vela81

jag efterfrågade tips från mamman och fick tillbaka att han tycker allt är kul....
    men va tycker en 6 årig kille om??
    Är det spindelmannen som gäller eller någon annan figur?

• BHJE
    Vela81 skrev 2007-07-09 19:20:53 följande:
    jag efterfrågade tips från mamman och fick tillbaka att han tycker allt är kul....men va tycker en 6 årig kille om?? Är det spindelmannen som gäller eller någon annan figur?
    Oj...ja, alltså spindelmannen går ju säkert hem, någon lego också kanske.
    Ett bra sätt är ju att gå till en leksaksbutik och fråga vad som säljs mest som är passande till en 6-åring, sånt brukar dom ha koll på
  • Sandie12

Alla kompisars 6åringar älskar alla typer av gubbar som har ngt som rör sig i tillbehör, vet inte vad de heter men typ ngn gubbe som blinkar i magen och som man kan byta huvud på (hahaha) vet jag är sjukt poppis! =D

• Sandie12

Alla kompisars 6åringar älskar alla typer av gubbar som har ngt som rör sig i tillbehör, vet inte vad de heter men typ ngn gubbe som blinkar i magen och som man kan byta huvud på (hahaha) vet jag är sjukt poppis! =D

• Miss Lau

Lego, böcker, pyssel eller ett fint klädesplagg kanske?

• BHJE

Nått som säkert hade gått hem är ju Transformers

• Monica S

Bionicel-lego?
    Turtles-gubbar?
    Nåt som hör till skolan? (penna,sudd,linjal....

• Vela81

tack för tipsen!
    nu har jag lite koll på vad som kan passa, ska till leksaksaffären imorgon men ville veta på ett ungeär vad som kunde passa....

fast fler tips är alltid välkomna!

Svar på tråden Tips på present 6 årig pojke