• Varförärallasignaturerupptagna

Köpa barnvagn i Holland eller Tyskland, billigare??

Vi funderar på att åka på en liten bilsemester och samtidigt passa på att köpa barnvagn i Tyskland eller Holland. Lutar åt en Bugaboo Cameleon eller Teutonia Mistral S..
    Är det någon av Er som har gjort så eller har nån aníng om prisskillnaden när det gäller att köpa vagnen på plats där? Har kollat lite på nätet o så men blir tyvärr inte så mkt klokare

• Svar på tråden Köpa barnvagn i Holland eller Tyskland, billigare??
  • Stella07

jag har för mig att det var billigare för ett par år sedan men med tanken på hur hög euron är så kanske det inte lönar sig.

• Millan 79

Vi har beställt vår Teutonia från Tyskland (mypram.com) och sparar ca 2000 kr på det. Men då har vi fått vänta 9 veckor på den. Så jag vet inte hur det är om man vill köpa direkt i Tyskland, om de har vagnar hemma elr om det e leveranstid på dem.

• Varförärallasignaturerupptagna

Millan 79 skrev 2007-07-09 22:52:46 följande:

Vi har beställt vår Teutonia från Tyskland (mypram.com) och sparar ca 2000 kr på det. Men då har vi fått vänta 9 veckor på den. Så jag vet inte hur det är om man vill köpa direkt i Tyskland, om de har vagnar hemma elr om det e leveranstid på dem.
    Hmm okej.. Nej det förstås. Tänkte inte ens så långt att de kan ha leveranstid på dom =S
Svar på tråden Köpa barnvagn i Holland eller Tyskland, billigare??