Är detta något du skulle stoppa i munnen på ditt barn?
Ja, vad kan man säga annat än... ööh.
www.babies.se/product_info.php&products_id=552&osCsid=c5b765446a2f0f9f9f554f14d5e5cabc
Ja, vad kan man säga annat än... ööh.
www.babies.se/product_info.php&products_id=552&osCsid=c5b765446a2f0f9f9f554f14d5e5cabc
näe, glöm det förresten, såg nog ändå lite luddigt.. trodde det gula på bilden var plast"strimmor" som lyste, och att själva nappen var yttepytteliten... Får nog gå & nanna kudden nu.
Klart det är en smart sak att ha lysnapp så man hittar den i mörkret...*bankar lite på sig själv*
Ja, varför inte...nu har jag inte köpt någon sådan men ser inget fel i det.
Okej, då så...Banka inte för hårt
Ärligt talat tycker jag inte idén är så dum. Min son kan ibland gråta i sömnen på nätterna och då får jag gå dit och stoppa in nappen som han tappat. Så fort han fått nappen tystnar han och sover lugnt vidare. Men ibland är det faktiskt inte helt lätt att hitta nappen i mörkret bland filtar etc. Om ljuset från nappen inte störde sonen skulle jag absolut kunna tänka mig en självlysande napp
skorpan: ja, som sagt, läs mitt inlägg. Såg i syne..
Jag har såna men dom är jättedåliga... Bilden laddar man upp under en lampa och sen ska den tydligen lysa i upp till 8 timmar eller nåt men den håller ju knappt en timma... Tanken var att våran tjej själv skulle se nappen på natten och kunna stoppa in den i munnen själv men detta funkade inte alls...
*går o sover stenhårt och drömmer om nappar* Natti folket.
Inte banka på sig själv, det gör ju ont alldeles i onödan
nej,får för mig att det kan vara giftigt med såna där självlysande grejer.
och vadå pojkfärg/flickfärg! visst köper jag mest rosa till dottern men att skriva så, näe, det ser för dumt ut,pojkar kan ju också ha rosa
hmm ja jag tittade kanske inte så noga heller
Haha, tittade inte heller så noga, missade det där med pojkfärg/flickfärg. Det är ju superkul ju ! Ska man anta att det handlar om blått/rosa eller blir det en rolig överraskning när man får hem sin pojkfärg och den visar sig vara lila?
Hehehe, jag lär nog gå och sova jag också
Tänkte: Men hur ska ett barn ha nytta av den? Dom ser ju inte själva lysknoppen när dom har den i munnen.
Tänkte inte på att det var för att hitta den lättare i mörkret.
Hann även tänka: är det för att man ska hitta barnet i sängen lättare eller vad då?
Undrar om dom skulle ligga och glo i kors hur länge somhelst med en sådan i munnen? Enligt min mamma så kunde man fastna så om man gjorde så för länge