• hoppas på en liten

neutrala tapeter

ska på ultraljud den 3 augusti och efter det ska vi greja iordning i bebins rum, jag undrar då vad för färg på tapeterna man ska välja eftersom vi inte ska ta reda på vad det blir för kön vill vi ha neutrala färger, så lite tips vore trevligt..

• Svar på tråden neutrala tapeter
  • buffybus

nån beige, sandfärgad.. och om ni gillar nalle puh eller nått så kan man ha det som bord som ger lite färg på väggen..
    eller varför inte en fräck fondvägg men en stor disney figur eller nått som passar vilket kön som helst

• hoppas på en liten

ja vi har vart inne på beige men vill ändå ha lite färg. jo en gullig bord har vi redan tänkt att ha fondvägg lät inte så dumt faktiskt ska nog tänka lite på det..

• FannyGioia

Nougat är snyggt, tycker jag!

• FannyGioia

Annars grönt eller gult, eftersom du skriver att du vill ha färg.

• ängeln83

Vi tapetserade med denna tapeten innan våran Liam föddes. Tycker den passar både pojke/flicka.

¤¤¤Liam 070317¤¤¤
  • Johanninen

Jag har målat väggarna i vårt bebisrum med himmel, gräs och moln... Kika in och titta i galleriet om du vill, finns bilder där!

• hoppsan87

Vi tapetserade väggarna vita, och har vita möbler.
    Sen tänkte vi att vi kan fixa till någon bord, och att textilier och sådant kan vara i färg...

• MissPenny

Vi har ljusgröna (ej mint) tapeter i bebisens rum, enfärgade nedefter och med små stjärnor ovantill. På mitten en bård med söta små stjärnor och månar på.

• eleena

Jag har använt nordsjöfärgs pistage, mjukt grön, ej mint eller gul, mer beigegrön samt boråstapeters beige med vita moln (vet ej exakt namn) som fond.

• eleena

Har bild i galleriet under Viles rum.

• eleena

Eller nu fattade jag hur mna gjorde det här...
Svar på tråden neutrala tapeter