• Anonym (aj Aj aj)

Kliande Underliv (gravid V.33+)

Ååå det kliar,svider och är svullet....
    vad kan det va????ska ringa bm om 1timma men ingen som kan säga vad det kan bero på..jag blir galen..sov 30min på hela natten för det gör så ont och kliar o svider o allt möjligt...
    Min syster sa att hennes underliv svullna oxå när hon va gravid men inte så pass att det svider o kliar o gör ont...
    jag håller på att bli galeeeeeen.......

• Svar på tråden Kliande Underliv (gravid V.33+)
  • Ylwis

svamp! fick oxå så och  fick rådet av  BM att köpa pevarul kräm och en  vagiator som man  för upp i slidan  med pevaryl (kombipaket) blev bra sen.

Mamma till Alvyn 051015
  • Anonym (aj Aj aj)
    Ylwis skrev 2007-07-10 07:35:37 följande:
    svamp! fick oxå så och  fick rådet av  BM att köpa pevarul kräm och en  vagiator som man  för upp i slidan  med pevaryl (kombipaket) blev bra sen.
    hade svamp för typ 1vecka sen....anv. pevaryl i 5dagar sen gick det över.....detta känns inte som svamp känns annorlunda.....svampen va inte lika plågsam...suck...har lagt på pevaryl under natten oxå men det hjälper inte utan det svider som faaaan...
  • Ylwis
    Anonym (aj Aj aj) skrev 2007-07-10 07:37:06 följande:
    hade svamp för typ 1vecka sen....anv. pevaryl i 5dagar sen gick det över.....detta känns inte som svamp känns annorlunda.....svampen va inte lika plågsam...suck...har lagt på pevaryl under natten oxå men det hjälper inte utan det svider som faaaan...
    du får ringa din BM och  fråga vad det jan  vara om du måste komma och  ta prover.
    Mamma till Alvyn 051015
Svar på tråden Kliande Underliv (gravid V.33+)