• daysi80

Libero-boxen?

Jag registrerade mig på Liberos hemsida om att gå med i Liberoklubben.
    Fick ett mail som tyvärr inte kom fram ("bouncade") eftersom det var fullt i inboxen,
    Jag mailade Libero och bad de maila om mailet då jag inte fått det. Då fick jag ett svar från Libero med mina inloggningsuppgifter.

Nu är jag lite "orolig" över att jag missat babybox-erbjudandet! Kommer det via mailen så man får skriva ut det, eller kommer det på posten eller hur fungerar det?

Vad innehåller Libero-boxen?

• Svar på tråden Libero-boxen?
  • lia76

Visste inte ens att Libero börjat med sin box igen
    Hoppas du får den

Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • mina1

Menar du pampers-boxen för libero har ingen så vitt jag vet ?!

• 0Love0

Visste inte ens att dom hade så¨nt trodde bara att det var pampers

• Heidi1

libero har en box när barnet e runt 6 månader

• azizam

Jag fick ett brev hem med posten för att kunna hämta ut 6-månaders boxen. Den innehöll en tygbok, ett par strumpor, blöjprover, en plastboll, ett paket bindor och lite reklam.

• azizam

Oj, jag såg att det var den för nyfödda du tänkte på, då vet jag inte...

• Heidi1

Hur får jag gåvopaketet?

Som medlem får du erbjudande om att hämta gåvopaketen helt automatiskt ? du ska alltså inte göra något. På gåvobeviset kan ni se var ni kan hämta paketet. När ert barn är omkring sex månader får du ett gåvobevis för Up&Go-paketet skickat med posten.

• daysi80

Jaha, OK, jag förstod det som om de hade en liknande som Pampers som man kan hämta ut innan bebben kommer.
    Då förstår jag!

Tack för hjälpen!

• lia76

ja gåvo-paket får man om man går med i den elektroniska klubben.
    Jag gick med i den då jag var gravid.
    en kompis som har en son på 7 månader talad eom att hon fått en gåvobox från Libero.
    Min dotter är 9 månadre och hade inte fått någon.
    jag loggade in åp liberos hemsid ame dmina uppgifter och upptäckte att de inte registrerat mej i liberoklubben.
    Snacka om att jag blev snopen!!!

Registrerade mej på nytt..
    Men jag kommer inte få denna gåvo-box eftersom hon blev registrerad efter att hon blev 6 månader.
    Men rätt så arg är jag på dem.
    För jag reggade mej under min graviditet... Och de har strulat till det!!

Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • 0Love0
    lia76 skrev 2007-07-10 11:47:16 följande:
    ja gåvo-paket får man om man går med i den elektroniska klubben.Jag gick med i den då jag var gravid.en kompis som har en son på 7 månader talad eom att hon fått en gåvobox från Libero.Min dotter är 9 månadre och hade inte fått någon.jag loggade in åp liberos hemsid ame dmina uppgifter och upptäckte att de inte registrerat mej i liberoklubben.Snacka om att jag blev snopen!!!Registrerade mej på nytt..Men jag kommer inte få denna gåvo-box eftersom hon blev registrerad efter att hon blev 6 månader.Men rätt så arg är jag på dem.För jag reggade mej under min graviditet... Och de har strulat till det!!
    jag har inet fått nåt av det fast jag anmält mig på sidan.
  • fish

Jag kan inte logga in på "min sida". Försökt hundra gånger. Någon mer?

• Heidi1

fish: japp fick ett mail för några dagar sen o där igenom kan jag gå till min klubbsida.har mailat dom om det men inget svar

Svar på tråden Libero-boxen?