Vad äter ni till potatisbullar????
Ja, vad äter ni till när ni gör potatisbullar???? Har en påse i frysen och har tänkt mig det idag men har total idé torka på resten. Tips!?
Ja, vad äter ni till när ni gör potatisbullar???? Har en påse i frysen och har tänkt mig det idag men har total idé torka på resten. Tips!?
Stekt korv eller bacon och stekt ägg
Knaperstekt bacon o lingon
Stekt fläsk och lingonsylt. Åhh, vad gott.
Lingonsylt och kall mjälk att dricka. Sambon har bacon till.
Kanske skulle tillägga att det är enormt gott med råriven vitkål blandat med lingon till det också!
mjälk är mjölk
bacon ibland, vitkål och lingonsylt
Mamma gjorde alltid det till blodpudding och bacon.
stekt bacon/fläsk och lingon!! Samma som till blodpudding!!
Till potatisbullarbrukar vi ha bacon, lingon och ngn god råkostsallad. tex, strimlad vitkål, morötter och äpplen Smaklig måltid!
Åh, vad bra. Jag som var så sugen på bacon idag. Då blir det nog det till. Inte kanske bästa maten kalorimässigt men ibland får man bortse från det bara
Knaperstekt bacon, rivna morötter och lingonsylt. Mjölk eller vatten till...
Äter inte det alls, men på äldreboendet jag jobbade hade dem bara lingonsylt till.
Bacon och en kall gräddfilssås med bla. grillkrydda, chilipulver och italiensk salladskrydda i.
Stekt bacon med vitkålssallad med lingonsylt i. Mmm nu vart ja sugen på det =)
I min familj har dom hallonsylt till potatisbullar jag tar själv lingonsylt och ev bacon.
Stekt fläsk och lingonsylt *wow vad gott*
Tog bacon och morötter/vitkålssallad med lingon till. Ojoj vad gott det var. Vi bara kastade i oss maten idag. Sällan vi äter sådan "tung" mat. Bäst att passa på