• Isorfidien

Hjälp med present till en 10-12 åriga killar.

Mina barns kusiner fyller år inom några dagar och jag har ingen aning om vad man kan köpa till två killar i 10-12 års åldern så jag tar tacksamt emot alla tips jag kan få.

Ringer jag till barnens farmor och frågar får jag bara svävande svar och inte direkt några tips på vad jag kan hitta på.

• Svar på tråden Hjälp med present till en 10-12 åriga killar.
  • Luddes matte

Min äldsta grabb fyller 9 imorron och ska få en cykeldator från farbror..så han kan se hur fort/långt han cyklar Tycker det var en kul grej..

Vilken lycka! Jag är älskad av fyra killar!
  • Jano

Ja, det beror ju helt och hållet på vad pojkarna tycker om samt i vilken prisklass du hade tänkt dig.

Mina pojkar är galna i tv-spel, fotbollar, Mangaböcker (som man kan få för en billig penning).

Kläder, brukar ju inte vara speciellt roligt för killar att få men nuförtiden så blir i alla fall mina killar uberglada om de får en cool keps.

samlargrejjer, böcker överlag, jag kan rekommendera vargbröder som mina barn tycker är jättebra.

hoppas att jag gett dig lite tips.

• Isorfidien

Det var ju en jättebra idé!

Båda de här killarna är sportiga av sig. Den äldsta lever för sport och den andra sportar mest hemma så att säga.

Jag ska se om jag kan hitta en sån. Är de väldigt dyra?

• Isorfidien

Det var jättebra tips! Mycket av dessa alternativ lät som något som skulle passa den yngsta av dessa två bröder.

Jano skrev 2007-07-11 09:57:19 följande:
    hoppas att jag gett dig lite tips.
  • Jano

ahh, kom på en sak till en piltavla fick min 9 årige son i födelsedagspresent och han och hans äldre bror tycker det e superroligt.

ett litet tvåmanstält är också en kul grej, vi har vårat uppställt i trädgården och killarna är där jämt.

Jag komer säkert på mer grejjer om ett litet tag.

• Luddes matte
    Isorfidien skrev 2007-07-11 09:58:09 följande:
    Det var ju en jättebra idé!Båda de här killarna är sportiga av sig. Den äldsta lever för sport och den andra sportar mest hemma så att säga. Jag ska se om jag kan hitta en sån. Är de väldigt dyra?
    kollade på BILTEMA: de hade för 50 -100kr, och CYKELRINGEN för 99-169kr.  FInns säkert mer advancerade också nån annanstans..
    Vilken lycka! Jag är älskad av fyra killar!
  • Rosali

Tv-spel, pengar eller presentkort på JC

• Ulli

Presentkort i en sportaffär (tex Stadium)går alltid hem hos killar i den åldern, där finns alltid nåt som passar.

• Isorfidien

Vid vårt Köpis finns det ett presentkort som gäller i alla butiker. Jag har alltid varit emot presentkort för jag tycker att det inte är en personlig gåva att ge någon ett presentkort men jag kan alltid ändra mig.

Tror ni att en 10-12 åring skulle uppskatta ett presentkort på någon hundring? Problemet är att de är vana att få presenter för runt tusenlappen och det krävs ganska mycket pusslande för min del att hitta på någon orginell gåva för att motverka dessa extrema summor som resten av familjen ger.

• Isorfidien

Okej jag brukar inte puffa en tråd men jag åker till Köpis om en kort stund så jag tänkte att jag kanske kunde tigga till mig lite mer idéer innan jag sätter mig i bilen?

*ber lite försiktigt*

Svar på tråden Hjälp med present till en 10-12 åriga killar.