• tearsinapplesize

Sexställningar.. :-)

Nån mer som ligger på killen. dom flesta sitter, men det är bara obehagligt och gör lite ont tkr jag. Så jag lägger mig ner på honom ist och kör framochtillbaka :) Då går den in på ett bra sätt. NÅN MER!!??? :O

• Svar på tråden Sexställningar.. :-)
  • jojo7

jag gör också det. det gör ont annrs..

Kanske kan fråga i denna tråden om sexställningar när man är gravid. magen börjar komma ivägen nu..

♥Albin♥ född 060830, min ögonsten! ~Bebis i magen, BF 21:e oktober~
  • Lychee
    jojo7 skrev 2007-07-11 12:20:58 följande:
    jag gör också det. det gör ont annrs.. Kanske kan fråga i denna tråden om sexställningar när man är gravid. magen börjar komma ivägen nu..

En bra ställning när magen är ivägen är att du ligger på sidan och han står på knä.På det viset kan du kontrollera hur långt han kommer in och hur fort det kan gå, med ditt ben

Mina äventyr som nybliven mamma - theycallmeamilf.blogg.se
  • jojo7

ska jag testa

♥Albin♥ född 060830, min ögonsten! ~Bebis i magen, BF 21:e oktober~
  • Anonym (Chrille)

Min sambo var mer tidigare att hon satt. Men kom på att hon kan ju ligga ner och röra höften upp och ner bara. Blir väl ungefär som när en kille ligger och "juckar". Om ni förstår hur jag menar. Killen kan hjälpa till med händerna på hennes bak eller höft.
    Fram och tillbaka låter lite som om det är risk för friktion mellan kropparna.

En för del med att tjejen är på är att killen ahr båda händerna helt fria till att hjälpa till lite här och där.

• Madeleineq

Jag brukar tycka det är jätte jobbigt att rida...
    blir jätte lätt trött i bena, och sen så byter vi ställning.

sen kom vi på detta -
    Sätt honom i soffan..och så sätter du dej i hans knä typ..du har dina fötter på golvet..utanför hans ben..han håller ihop bena..
    jätte skönt och inte alls jobbigt

• Anonym (yes)

Sambon brukar halv sitt/ligga i vår fotölj....jag brukar gränsla över honom med ryggen åt....o rida...han älskar det för han kan smeka mina bröst o klitoris samtidigt så det tar inte många sekunder innan jag kommer yes

• Anonym (yes)

Anonym (yes) skrev 2007-07-16 20:45:05 följande:

Sambon brukar halv sitt/ligga i vår fotölj....jag brukar gränsla över honom med ryggen åt....o rida...han älskar det för han kan smeka mina bröst o klitoris samtidigt så det tar inte många sekunder innan jag kommer yes
    Då gör det inte ont för min del...o jag blir inte lika trött i benen heller
  • Anonym (stor!!!)

En till som ligger ner på karln.
    Annars gör det ont, han har ganska så stor.
    I bland är det inte så kul med stor snopp.
    Men det känns lite bättre efter alla barnen.
    Man blir kanske lite större där nere?

• plast killen

pröva att sitta på huk och låt gubben sköta juckandet,de ger honom bra magmuskler.... så får ni nått att njuta av sen åxå. dvs dubbel njutning

Svar på tråden Sexställningar.. :-)