Vad skulle du vilja göra i Mexiko?
Vad skulle du vilja se och besöka? Jag har bott där i fem år så jag är nyfiken på vad Mexiko är "känt" för.
Vad skulle du vilja se och besöka? Jag har bott där i fem år så jag är nyfiken på vad Mexiko är "känt" för.
åhhh jag var i Mexiko, Cancun/Playa del Carmen för två år sen och det var den bästa resa jag gjort...
Vi åkte till Playa del Carmen i vintras på vår bröllopsresa och då var det väl främst Chichen Itza som vi visste om och ville besöka. Det blev självklart andra besök oxå men det var nog ändå den otroligt djupa grönskan som var härligast och mest överraskande. Inte alls den karga kaktusöken som man väntat sig efter att ha tittat på westernfilmer :)
Jag har hört att det ska finnas grymma dykvatten i mexiko! =)
Också skulle man ju vilja se, är det mayaindianernas, "ursprung".
Jag tror helt enkelt mexiko är vackert och fullt av liv, därför vill jag dit :D
bada med delfiner!! såååå mysigt!
jag har varit i mexiko och då var vi i mexico citu och utforskade staden, samt att vi åkte till några gamla "pyramider2 en bit därifrån och så va vi till acapulco och badade mm. de va jättemysigt.
cancun e så väldigt mkt amerikanskt och för mkt turister anser jag. t.om dom vi åkte med (som då bodde i mexico) var arga på att de va så himmla dyrt i cancun o att de itne gick att betala med mexicanska pengar, utan bara amarikanska dollar. men dee kanske värt åtminstånde ETT besök..
Så du skulle åka tillbaka?
Oj, det hade kommit flera svar!
Vad tyckte ni om maten?
jag skulle definitivt åka tillbaka om tillfälle gavs.