• monckey80

Barbapapa bäddset????

Barbapapa bäddset????

är det någon som vet var man kan få tag i ett bäddset med barbapapa på.jag vill så gärna ha det med vit bakrund och sen är det alla figurerna på,jag har letat och letat men det verkar som att det har uttgått ur sortimentet.

Någon som vet?????
    är det någon som vet var man kan köpa tyg på metervara så går ju det utmärkt det också

• Svar på tråden Barbapapa bäddset????
  • Älskade Moa

Jag har sett på Tradera, vet dock inte om just detta finns....

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • monckey80

Hmm lyckas inte hitta detpå 1klass heller.det är inte det med barbaskön på och inte det med grå bakrund, utan ett vitt med alla figurerna på..

Puffar lite till, kannske någon mer som vet:)

• krakel

På babyproffsen
    lekhuset.....

monckey80 skrev 2007-07-11 20:40:40 följande:
    Hmm lyckas inte hitta detpå 1klass heller.det är inte det med barbaskön på och inte det med grå bakrund, utan ett vitt med alla figurerna på..Puffar lite till, kannske någon mer som vet:)
  • Sandra O

Tradera
    Babyproffsen
    Barnenshus

där har jag sett dem iaf

• monckey80

Tackar för alla tipsen, på babyproffsen har jag tittat och dom har inte det kvar , inte här där jag bor.på barniallt har dom rätt tyg men jag vill ha till vagga, där har dom bara till spjälsäng.
    Barnenshus och lekhuset har jag inget i närheten tyvär,,,,

letar vidare :)

• sugarpie

de som är återförsäljare av NG baby säljer barbapappa sängkläder.

• krakel

men va.. menar du att de inte kan beställa hem på babyproffsen...DÅLIGT...

• monckey80

Möjligt att de kanske kan beställa hem det har jag inte kollat, men det finns inte med på NG babys hemsida så det var därför jag trode att de hade uttgått, men det ska jag fråga

• monckey80

jag pratade med babyproffsen i dag och dom kunde inte ta hem det (snyft) det har uttgåt och går bara och köpa i butik om det är någon som har det kvar

Så jag fortsätter och puffar lite om det är någon som vet! finns en bild på tyget i mitt galleri

• Mary the fairy

I uppsala har jag sett det på flera olika affärer. Såg att du bor i örebro så det är ju en bit å åka i såfall. Har sett det på babyland o nallens. Kanske kan gå å skicka om de fortfarande har kvar?

Svar på tråden Barbapapa bäddset????