• Crazy Baby

träningsprodukter från tvshop eller liknande

Hej!

Sitter just nu och kollar på tvshop på tv. Pinsamt men sant!

Ni som har köpt träningsprodukter från tvshop.se eller tvins.se vad har ni köpt och fungerade produkten som de utlovade.

Jag menar ALLT låter ju så otroligt bra.

Berätta!!!

• Svar på tråden träningsprodukter från tvshop eller liknande
  • eileme84

jag köpte "leg magic" och just nu sitter jag här med världens härligaste träningsvärk i mage,innerlår,ytterlår,vader och rumpa :P

toppen,

• Crazy Baby
    Emlan84 skrev 2007-07-12 08:15:21 följande:
    jag köpte "leg magic" och just nu sitter jag här med världens härligaste träningsvärk i mage,innerlår,ytterlår,vader och rumpa :Ptoppen,
    Spännande, har du haft den länge? Har du sett några resultat?
  • eileme84

jag fick den i måndags o har bara använt den 2 ggr faktiskt o jag tycker redan att jag ser resultat :) måste varna för att det är ett ganska tufft pass man går igenom men det känns underbart o det blir lättare å lättare för varje ggr :) min kompis har me en sådan o det va hon som rekomenderade den till mig, hon e modell

• Crazy Baby

Jag har länge velat ha något sorts träningsredskap, men inte haft plats. Men nu ska vi flytta till ett stort hus och då kan jag få plats med ett mindre gym om jag vill så jag tänkte ju höra mig för vad som rekommenderas eller inte!

• eileme84
    Crazy Baby skrev 2007-07-12 08:32:40 följande:
    Jag har länge velat ha något sorts träningsredskap, men inte haft plats. Men nu ska vi flytta till ett stort hus och då kan jag få plats med ett mindre gym om jag vill så jag tänkte ju höra mig för vad som rekommenderas eller inte!
    hihih den som jag har e jätte lätt att fälla ihop.
    sedan om du har plats så tycker jag du ska satsa på abtronic eller va den heter..den e oxå finemang hade en sådan på vårat gym, vill köpa en sådan oxå men vi har ingen plats :(
  • Manuellas Mama

Åh va lustigt, jag satt för två dagar sen och kollade TV-shop eller den andre, kommer inte ihåg..........hahhaa har semster och vädret är inte toppen för att vara ute

Och som ngn skrev allt låter så bra.
    Men jag fastnade för den där magic legs eller ngt sånt.

Så ni rekomenderar den???

Åhhhhhhhhhhhhhhhh

• eileme84
    Manuellas Mama skrev 2007-07-12 14:09:57 följande:
    Åh va lustigt, jag satt för två dagar sen och kollade TV-shop eller den andre, kommer inte ihåg..........hahhaa har semster och vädret är inte toppen för att vara ute Och som ngn skrev allt låter så bra.Men jag fastnade för den där magic legs eller ngt sånt.Så ni rekomenderar den???Åhhhhhhhhhhhhhhhh
    jag rekomenderar den MEN det är jobbigt i början då man inte tränar dom musklerna så ofta men det blir bättre o bättre :) har aldrig någonsin haft träningsvärk i rumpan i hela mitt liv men det har jag nu :) känns toppen
  • Manuellas Mama

ok en fråga till....

På deras hemsida läste jag att man har 30 dagars öppet köp.
    Blev så klart glad. Så man kan se om det är ngt man kan ha.
    Men jag läste vidare och där stod det att man har öppet köp i 30 dagar och skulle man inte vara nöjd så kunde man skicka varan tillbaka och ebtala frakten själv (helt ok) men varan ska vara i orginalförpackning och obruten........

Hur ska jag veta om den passar mig eller inte.
    Så kan de inte göra eller???

//Mimmi

• eileme84
    Manuellas Mama skrev 2007-07-12 15:28:12 följande:
    ok en fråga till....På deras hemsida läste jag att man har 30 dagars öppet köp.Blev så klart glad. Så man kan se om det är ngt man kan ha.Men jag läste vidare och där stod det att man har öppet köp i 30 dagar och skulle man inte vara nöjd så kunde man skicka varan tillbaka och ebtala frakten själv (helt ok) men varan ska vara i orginalförpackning och obruten........Hur ska jag veta om den passar mig eller inte.Så kan de inte göra eller???//Mimmi
    vad är det du vill träna för någonting??
    denna maskinen tränar innerlår,ytterlår,rumpa och mage..
    sedan finns det även extra övningar smo görs på dvd:n som man får med så hela kroppen tränas så att säga...
Svar på tråden träningsprodukter från tvshop eller liknande