• Summerstar

Resdagboken på internet. någon som är medlem?

Måste man ha gjort längre resor för att bli medlem där? eller BÖR man har gjort det för att vara intressant? :)

Har gjort många små korta resor men det kanskr inte är så kul :)

• Svar på tråden Resdagboken på internet. någon som är medlem?
  • Fighter

Är medlem, blev det när jag åkte till schweiz för att jobba, det blev en oplanerat kort tur och sen efter min "långresa" så la jag till nästan alla kortresor oxå.
    anv namn: xaheena

• Ciceli

Man måste eller bör ingenting, precis som här på FL. En del skriver mycket - en del lite. En del har massor av bilder i sin presentation och mycket information, en del ingenting alls.

Jag är registrerad på Resdagboken, sen vi ö-luffade i Grekland förra året. I år blir det tre veckors flygluff i Asien, och då kommer vi skriva resdagbok. Men självklart kan du skriva om kortare resor. Jag har dock inte gjort det, skrev inget då vi var en vecka på Sardinien nu i juni t ex. Största anledningen var just att det var så kort tid att vi inte ville stressa runt och leta efter Internet-uppkoppling hela tiden, utan bara njuta av semestern. Det händer ju oftast lite mer också under längre resor, så då finns det mer att skriva om.

Men gör som du själv känner för, och som passar dig!

• Summerstar

man kan väl lägga upp bilder efteråt också, som om jag t ex gjort en resa 2005? Bara för att visa bilderna?

• TingTing

Jag har resdagbok (swesanne) och den använder jag för att familj o vänner här hemma så få reda på vad som händer när jag är ute resor, o så slipper jag lägga timtal på att ringa och skriva vanliga mail!

Svar på tråden Resdagboken på internet. någon som är medlem?