• SSK student

Fjordfestivalen, Uddevalla

Ni som bor i Uddevalla området. Vad tycker ni om Fjordfestivalen?
    Efter att ha varit i Skåne på en liknande tillställning så inser jag att Uddevalla har blivit en stad för pensionärer. Allt är instängt och stänger 01.00..Varför inte öppna upp allting och aktivera hela staden, nu ska allt vara inom ett område och kosta en massa för att få komma in. Alla kanske inte vill lägga pengar utan bara komma ut och umgås. Ja, även pensionärerna..

• Svar på tråden Fjordfestivalen, Uddevalla
  • Enkiteng

Oj, har inte bott i Uddevalla på många år nu, jag trodde faktiskt Fjorden var nerlagd. Det var väl prat om det för x antal år sedan?

Men det var ju riktigt kul en gång i tiden, köpa armband på Kungsgatan, sitta och vänta på konsertområdet i en massa timmar för att man var för snål för att betala inträde, öltält man var för ung för, Sommartoppen med Gry Forsell...

Men jag håller med, när gatuförsäljarna packade ihop var det inte mycket utanför att göra. Synd att centrum är så dött nuförtiden, året runt, annat var det när jag var liten och Torp inte fanns. *drömmer mig bort i nostalgidimmorna*

• Solaris

Oj,finns den ännu????
    Var säkert 10-årsen jag var på "Fjordis"sist och det var när jag och mannen min just blivit ihop.

• LillaLinan

va på fjordfestivalen senast 2004 då gick vi in gratis va jag kan minnas i dv öltält osv. *tänker efter mer...jo det gjorde vi* Tyckte att det va ganska trevligt....

~*~mamma till Engla 061227~*~
  • G P

Den var trevlig de första åren, sen balla den ur.

Men ska faktiskt dit i år. Lillan kanske kan få något nöje av den. Teatern för barn på dagen då

• leiah79

Sådana festivaler brukar väl vara roligare för barn och tonåringar i allmänhet..tror jag i alla fall! :-S Jag var där förra året och tyckte väl att jag hade varit på roligare ställen..helt ärligt. Dock så kanske det händer att vi tar en sväng dit i år med, med lillkillen så han får åka karusell och se vad Fjorden är för något!

Svar på tråden Fjordfestivalen, Uddevalla