• Anonym (ejKommen)

Hur sjutton ska jag kunna komma genom penetration??

Kommer av att smeka klitoris själv. Det är på ett visst sätt och sedan kommer jag.
    Ha sex med partner ger ju en helt ANNAN känsla! Det finns liksom inte en chans i nuläget att bara komma av "ut och in". Försöker spänna. Men det sitter ju ingen klitoris därinne som kan bli stimulerad... Inget att vicka på. Försöker hitta g.punkten men det är bara ett känsligt område. Det är skönt att ha kuken inuti mig, men det blir aldrig den där kittlande känslan som byggs upp - den jag behöver för att komma!
    Hur GÖR NI som kommer av penetration? Trycker ni emot klitoris också, gnuggar ni, kniper ni??? Hur komma åt?
    Jag fick en idé förut. Att när jag smeker mig själv så ska jag när det börjar närma sig orgasm byta till slidan och försöka stimulera g-punkten själv. Men det går ju inte alls att byta sådär! Ungefär som att byta till att kittla sig på magen.
    Skulle så gärna vilja komma med kuken inom mig. Det enda som går är att jag försöker smeka mig själv när han ligger med mig, men då måste jag få plats med handen (det gör jag inte alltid) och så kan han inte trycka så hårt för då slinter jag... :-\
    Plus att det blir lite tråkigt sex när han får vänta på mig och göra långsamt och då hinner han ju slakna om jag ska pulla mig samtidigt.
    Försökte när jag red honom en gång att bara smeka klitoris mot hans kuk. Ganska skönt. Men jag behöver vicka på klitoris för att komma. Och då räcker det inte att gnugga.
    Snälla hjälp.

• Svar på tråden Hur sjutton ska jag kunna komma genom penetration??
  • Featherboah

Jag kan inte komma av att pilla på klitoris, tycker det inte ger mig någon skön känsla (mest obehagligt faktiskt). Däremot kommer jag lätt av penetration, men jag måste spänna precis varenda muskel i kroppen så jag är totaldöd sen. Värt det, dock!

Är det helt enkelt inte bara så, att vissa kommer av klitorisstimulering och andra av penetration och vissa av båda? Smek klitoris samtidigt som han ger penetration. Bakifrån går det väldigt bra, då är inte handen i vägen. Lycka till!

• Dorian Ertymexx

Tja, dels kan man ju köra med rejällt förspel. Brukar gilla att smeka min partner till orgasm innan vi kör penetrativt, så att även om vi inte har rätt passform för varandra så har hon inte haft helt tråkigt. ;)

Sedan finns det varianter på hur man rör sig. Man kan som kille röra sig i små eller stora cirklar (med finger eller penis), variera takt och rytm, testa olika ställningar eller vinklar... Man lär behöva experimentera en hel del för att hitta något som passar, och hittar man inget som passar båda får man variera mellan de två så att båda har det skönt.

• Anonym (ejKommen)

Bakifrån går ju, ja, men jag får ont i handen (gnällspik) och så är jag rädd att han ska slinta och köra in naglarna i honom.

• Dorian Ertymexx

Anonym (ejKommen) skrev 2007-07-12 14:50:29 följande:

Bakifrån går ju, ja, men jag får ont i handen (gnällspik) och så är jag rädd att han ska slinta och köra in naglarna i honom.
    Hmmm, hur menar du nu?
  • Anonym (Inte alla.)

Inte alla som någonsin får en "g-punkts" orgasm...så om du nu vill komma under samlag så finns det många olika ställningar...bakifrån liggande på sidan...då blir det ju inte så jobbigt för dig...bara att gnugga på!!

• Anonym (Inte alla.)

Eller så får du lära din partner hur han skall smeka dig för att komma samtidigigt somni har sex...elelr innan elelr efteråt!!elelr så får du väl pilla på dig efter ni haft sex..kanske i duchen!?

• Anonym (ejKommen)

Jag ligger ofta brevid honom efteråt och smeker mig till orgasm efter honom. Men det är tråkigt... och synd. Vill gärna uppleva någon gång i livet att komma när man ligger under honom och pressar :)

• Anonym (vibrator!)

Jag har (ännu) ej kommit av enbart penetration och måste som du ha klitorisstimulans samtidigt. I många ställningar är det svårt att komma åt med handen och det kan vara svårt att hålla takten. Vad som däremot funkar för mig varje gång är en mindre vibrator!! Kanske lite svår att få plats med under missionären, men i de flesta andra ställningar funkar den underbart. Har du någon gång testat en vibrator på egen hand, och vad tyckte du om det i så fall?

• Anonym (ejKommen)

Testat med vibrator. Kommer ibland av den... Har haft vibrator under samlag bakifrån men har svårt att hålla den still Hur lyckas man med det?

• Anonym (ejKommen)

*Menar förstås att jag rör på den lite men det är svårt att hålla den på plats, om jag förklarar så. Det är inte lika skönt med vibrator men det lär jag väl acceptera...:-/
    Inga fler tips på hur jag kan komma? Hur gör alla som kommer? Kniper? Hur får man slidan att dra ihop sig (alltså orgasm) med hjälp av kuken`?

• Anonym (smeka)

Jag tycker kombinationen penetration och smeka själv är absolut bäst. Det funkar bra bakifrån eller om jag är ovanpå och rider honom. Missionären är ingen höjdare för mig, jag får aldrig orgasm med den.

• Anonym (fcuk)

Testa att rida honom och lägg dig sedan framåt så att du inte sitter längre utan nästan ligger ovanpå honom. I den ställningen kan du trycka ditt kön hårt mot honom. Se till så att han juckar emot långsamt och möter dig.

Så gör vi när min fru ska komma och hon kommer flera gånger på raken men den metoden.

• Cannery Row

Misionärentips: Mannen flyttar upp ett "halvt steg" så att penisroten gnuggar klitoris under in-ut. Funkar nästan jämt. Han kan dessutom ha sina ben på utsidan och hålla hip dina ben för att variation. Glöm inte långt förspel och att ha det roligt också!

• Anonym (Inte alla.)

Finns ju även penisringar med klitorisstimulerare på!!kanske vore nått...

• Anonym (lollo)

Mitt tips är att rida honom bakåfram, alltså så att du tittar på hans fötter. Jag brukar luta mig framåt lite och samtidigt smeka mig. Rätt upphetsande att se lite med...

• Anonym (ejKommen)

lollo: ditt förslag tror jag att han skulle uppskatta också Han har pratat om den förut...

inte alla: Har du testat en penisring med klitorisstimulerare - kommer den åt bra?

fcuk & cannery row: Tack för era tips! Låter som något jag skulle kunna testa.

• Anonym (ejKommen)

Men alla tips handlar om att klitoris stimuleras? Det är alltså det enklaste eller vanligaste sättet?

• Anonym (Inte alla.)

Nej har inte provat penisring med stim....

Jag tror vad alla menar med att stimulera klitoris är ju att du brukar komma på det sättet...och som sagt ALLA kan inte komma genom penitrering.

Svar på tråden Hur sjutton ska jag kunna komma genom penetration??