Hur sjutton ska jag kunna komma genom penetration??
Kommer av att smeka klitoris själv. Det är på ett visst sätt och sedan kommer jag.
Ha sex med partner ger ju en helt ANNAN känsla! Det finns liksom inte en chans i nuläget att bara komma av "ut och in". Försöker spänna. Men det sitter ju ingen klitoris därinne som kan bli stimulerad... Inget att vicka på. Försöker hitta g.punkten men det är bara ett känsligt område. Det är skönt att ha kuken inuti mig, men det blir aldrig den där kittlande känslan som byggs upp - den jag behöver för att komma!
Hur GÖR NI som kommer av penetration? Trycker ni emot klitoris också, gnuggar ni, kniper ni??? Hur komma åt?
Jag fick en idé förut. Att när jag smeker mig själv så ska jag när det börjar närma sig orgasm byta till slidan och försöka stimulera g-punkten själv. Men det går ju inte alls att byta sådär! Ungefär som att byta till att kittla sig på magen.
Skulle så gärna vilja komma med kuken inom mig. Det enda som går är att jag försöker smeka mig själv när han ligger med mig, men då måste jag få plats med handen (det gör jag inte alltid) och så kan han inte trycka så hårt för då slinter jag... :-\
Plus att det blir lite tråkigt sex när han får vänta på mig och göra långsamt och då hinner han ju slakna om jag ska pulla mig samtidigt.
Försökte när jag red honom en gång att bara smeka klitoris mot hans kuk. Ganska skönt. Men jag behöver vicka på klitoris för att komma. Och då räcker det inte att gnugga.
Snälla hjälp.