Övernaturligt i Åseda, Småland
Halloj! Nån som vet nåt om nåt spök-hus i Åseda, småland. Det jag vet är att huset går att hyra och att det ligger/låg vid en gurkodling... Nån som känner till???
Halloj! Nån som vet nåt om nåt spök-hus i Åseda, småland. Det jag vet är att huset går att hyra och att det ligger/låg vid en gurkodling... Nån som känner till???
akutpsykologen: -ÖÖhh...? Vilken reaktion på mitt inlägg... Sorry om det på nåt vis retade dej..
Tänkte inte hyra in mej, en kompis har redan hyrt det å berättade sin lilla upplevelse, ville bara kolla om nån mer upplevt samma sak.. men som vanligt finns det alltid nån som måste göra sig lite rolig över andras funderingar. Synd.
Hoppas du har gurkspöken under sängen inatt!!
Nu har jag vaknat och inga gurkspöken dök upp under natten, så din förhoppning var förgäves. Vad förväntar du dig få för upplevelse att sova en natt i ett sk. "spökhus" då? Att få uppleva andar, spöken, zombiez, jultomtar med mera kanske? Eller vad är syftet?
Akutpsykologen: Vill bara upplysa dig om att detta forum handlar om ockult där vi diskuterar om just det ämnet!Tycker det är oshysst o komma in här och förlöjliga oss..
Kan vi inte acceptera att vi har olika uppfattningar om saker o ting utan vara dumma mot varann den varan finns det ju så mycket om förövrigt omkring oss!
Ha en bra dag!
Skulle GÄRNA vilja veta vart Spök-huset i Åseda ligger!!
Har inte så långt dit....
akutpsykologen - Skriv en bok för faen!!!!