• ma mma

Konstig andning

Våran dotter har haft så konstig andning de senaste dagarna, det är när hon ska sova och det låter som hon har tungt att andas och ibland så hackar det när hon ska andas ut. hon får liksom pressa ut luften.... Ska till läkaren på tisdag.

Någon som vet vad det kan vara?? Är så orolig...

• Svar på tråden Konstig andning
  • tifo80

skullle inte vänta till på tisdagen om det gäller andning!Skulle åkt till barnavd på sjukhuset eller akuten!Inte för att verka hysterisk,,,,vet inte vad det kan vara men det stod om något liknande in ngn annan tråd idag sök o kolla vad det var med deras barn!

• Teskedsmamman

Är hon förkyld? Kan i så fall vara förkylningsastma, kan även vara trånga andningsvägar.... men vänta tills ni får en riktig diagnos av läkaren innan ni oroar er...

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Lillebror 11 dagar kvar (070723)
  • ma mma

När jag pratade med vårdcentralen idag så sa de att det inte var akut eftersom hon är pigg och glad på dagarna och att det inte märks då, utan bara när hon sover och inte alla kvällar heller.
    Hon är inte förkyld...

tifo80: Kommer du ihåg vad den tråden hette??

• ma mma

tifo80: Ja, jag läste det som stod där... hmm... lät ju ungefär lika som min dotter har....

• ma mma

var till läkaren idag och hon fick luftrörsvidgande medicin... de visste inte vad det kunde vara. Det behövde inte vara någonting men det kunde även vara astma sa dom. De var svårt att se om små barn har astma...
    Nu har vi i alla fall medicin så jag hoppas det blir bättre nu...

Svar på tråden Konstig andning