• Mickan I

Ger ni era barn blodpudding?

Jag har hört att blodpudding ska vara så nyttigt.. Stämmer det?
    Själv tycker jag det är så äckligt och skulle aldrig kunna äta det!
    Så jag undrar om jag borde ge det till min son eller inte?

• Svar på tråden Ger ni era barn blodpudding?
  • Zova

ja. mina barn får det. jag kan inte äta det eftersom jag vet vad det innehåller :) Men det är ju väldigt nyttigt så därför får barnen äta det... Borde väl äta det ja med men....

• ida06

Min lilla tjej älskar blodpudding & det är ju mycket järn i å det ska ju vara bra.

• Mickan I

Just därför jag oxå tycker det är så äckligt.. När man läser vad som är i.. BLÄ!!

• Vombell

Jag har faktiskt nyligen börjat ge mina barn det. Har inte gett dem det på de 10 år jag haft barn... Men en dag i affären sa min 7-åriga dotter att hon så gärna ville ha just blodpudding så jag köpte snällt och stkte till dem, men jag åt INTE!

• l i l j a

Blodpudding som är så gott Glad
    Med lingonsylt - blodpudding har MASSOR med järn!

♥♥♥ A ♥♥♥
  • tii

åh, blodpudding är ju så gott! Isf är det ju lika äckligt o äta skinka.. grisrumpa liksom.

• Razzla

Japp och han äter de gärna.. Lite lingonsylt och ett berg av rivna morötter till.. å apelsinjuice förstås... Nyttigt och tja.. ja faktiskt rätt gott

Om jag kunde skulle jag ta en del av din sorg och sprida den i vinden.
  • missis

jag ger det till min son eftersom att det innehåller mycket järn, men själv äter jag det inte!

• Madde30

Japp!! I våran familj äter alla blodpudding. Jag kan inte haka upp mig på vad som är i maten för då skulle jag inte äta mycket! Leverpastej å korv ska vi inte ens snacka om vad som är i Fundersam

• Nette Alser

Äter inte heller blodpudding, men ger det till mina barn. Snacka om nyttig snabbmat! Jag har alltid skivad i frysen. På 10 minuter har jag fixat nyttig lunch. Det finns dessutom glutenfri, vilket vi måste ha nuförtiden.

Svar på tråden Ger ni era barn blodpudding?