• mommy4you

Com Hem telefoni

Är du nöjd med Com Hem telefoni?

Det värkar som att det är många som är missnöjda men jag har absolut inget att klaga på förrutom att jag blir debiterad för mycket nästan var månad sen månaden efter så reducerar dom det.
    Man ska inte läsa vad andra skriver, man ska läsa vad andra menar!
  • Svar på tråden Com Hem telefoni
  • Spoky

Har inte valt att byta till ComHem-telefoni ännu pga:

1. Bristande ljudkvlitet om man använder bredbandet samtidigt.

2. Vid strömavbrott (eller andra problem med nätet) så har man inte ens telefon.

3. "vanlig" telefoni är än så länge mer driftsäker och använder helt egna ledningar.

Men på sikt hoppas jag kunna slänga ut Telia och för alltid klippa alla band med det där ***** företaget. *skrattar*

• smurfis75

Har massor med problem.. Det ekar, samtal som bryts, dålig ljudkvalite, ibland hör jag personen jag pratar med men h*n hör inte mig..och ibland försvinner kopplingstonen i evigheter

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • andersjoensson

jag har ingen fast telefon och tycket det är skönt....bara mobil och internet

• lollypop

Vi har Com hem telefoni (kabeltv, bredband) och jag är ganska nöjd får man säga...
    Det är bara några få och små missöden som hänt och det var ganska längesedan nu!

Det som dock kan reta mig är att det ekar i luren ibland Skrikandes Framförallt då man pratar med någon annan som också har Com hem. STÖRIGT !!!

Men det jag är allra mest nöjd med och som definitivt överväger är TELEFONRÄKNINGEN Oj oj oj vilken skillnad... Där har vi sparat många goa hundralappar

• maskrosen77

jag har telefoni, bredband och tv från comhem. Har haft problem en gång. jättenöjd och billigt är det.

• alvias78

Har haft jätte mycket problem med comhem. Både med telefoni och internet. Har nu avslutat det, för det var inget kul när man hela tiden blev utloggad.

• Jossi78

Jag hade comhem telefoni men va helt missnöjd! 7av 10 gånger när jag pratade så bröts de. Annars så va de ett jävla brus så ingen hörde va jag sa! Elller så kunde jag inte ringa! Men jag har bytt nu! Har dock aldrig haft problem med internet & tv med comhem

♥ Mamma till världens finaste tjejer. Gravid med 4:an♥
  • Dinturiel

Ett stort nej till ComHem's telefoni. Hade det för ca ett år sedan och telefonen funkade 10% av gångerna. Gick varken att ringa ut eller in.

• catnap

NEVER!!! ComHem är bara problem för min del... Och urusel kundservice dessutom!! Har haft problem med bredbandet i mer än 6 månader och _äntligen_ har de avhjälpt felet?! *hoppas jag* Stackars grannen har deras telefoni däremot...

• Annika78

Halloj! Jag är lite nyfiken på var i landet ni bor
    Jag tänkte om de har problem över hela landet eller om vissa områden är bättre än andra?

• Mogika

Vissa områden är mer drabbade av fel än andra.. har jobbat på com hem.. och känner dom som fortfarande gör det.. vi hade deras telefoni hemma, men sa upp det då det ofta var problem..

Vi ska bli mamma och pappa!
  • Spoky

Bor i Farsta Strand i södra Stockholm. Deras bredband fungerar perfekt (bor i ett f.d. UPC-hus).

Snart ska vi flytta till ett "klassiskt" ComHem-hus och där vet jag inte hur det fungerar.

Telefonin vill jag dock avvakta med ett tag av orsaker jag nämnde i i mitt första inlägg.

• hellgren

Jag har samma problem som Smurfis, så bara vårt "avtal" går ut så ska vi säga upp allt.. Tacka vet jag fast telefoni (lätt att vara efterklok)

Älskade Alicia 2006-11-14
  • catnap
    Fyrabarnsmor skrev 2007-07-17 19:02:16 följande:
    Jag bor i södra Stockholm.
    Jag bor också i södra stockholm! Och ComHem har fortfarande inte fixat bredbandsproblemet märker jag... efter 6 mån. *hata hata* Tragiskt att man är bunden till dem ett tag till. *uppgiven*
  • mintchocolate

De ringde från Com Hem igår och tjatigare människa har jag aldrig varit med om.
    Utan att överdriva sa jag nej minst tio gånger, det var sjukt! De måste lära sig att acceptera ett nej.
    Jag sa även att jag inte gillar att beställa något per telefon, utan jag vill kolla upp saker noggrannt först. Så jag satt jag kan kolal deras hemsida. Det örat lyssnade hon inte på, för då hade hon ju inte fått någon provision!

Nu fick jag brev hem och väljer jag det får jag ett presentkort på Coop för 500 kronor. Dessutom kostar det ju bara 59 kronor i månaden och Universal (som jag har nu) kostar tydligen 119 kronor. (enligt hene, men hon kan ju ljuga, har inte kollat än)
    Jag ringer nästan aldrig från den fasta, men den är bra att ha då jag väl använder den.

Så nu kan jag inte ebstämma mig om jag ska byta eller inte och svaren i denna tråd gör inte saken lättare.

Svar på tråden Com Hem telefoni