• Anonym

Spricka i näsan, herpes?

Jag har sedan ca `5 år sedan en spricka till o från i näsvingen på insidan, syns knappt, väldigt liten. Den kommer tillbaks emellanåt för att sedan försvinna helt igen. Det blöder aldrig utan känns bara som ett sår, inga blåsor eller så.

Vad kan det vara, har aldrig kollat upp det men kan det vara herpes? Min sambo har herpes men får det alltid på skinkan och jag hade mina sprickor i näsan innan jag träffade honom.

Tips?

• Svar på tråden Spricka i näsan, herpes?
  • Anonym

Jag vet bara att en kompis till mig alltid hade en spricka i underläppen. Och efter mycket om och men så visade det sig vara herpes. (när h*n hade smittat sin partner som fick genitalherpes istället- kul, not.) Så helt omöjligt att det är herpes är det ju inte.

Gå och kolla, så att du får hjälp och inte smittar sambon eller så.

• Anonym

Min sambo har herpes men får det alltid på skinkan och jag hade mina sprickor i näsan innan jag träffade honom.

• Hemlig81

Vad lustigt, sitter & googlar om just detta då min spricka i näsvingen är där igen. Jag har den till och från sedan kanske 10 år tillbaks. Min man har som din, herpes på skinkan. Låter som det kan vara ett sammanträffande. Min blöder inte utan bara finns där, pytteliten och kommer till och från..skumma grejer ; )

Svar på tråden Spricka i näsan, herpes?