• thoose

Badbalja från IKEA?

Någon som har Badbaljan "LÄTTSAM" från IKEA och vill säga några ord om den?

Jag tycker den verka va för "grund", säger man så? "odjup" :) hehe

♥ BF 10 Oktober ♥ lillbusen
  • Svar på tråden Badbalja från IKEA?
  • greta78

Fungerar utmärkt, lätt att hålla upp barnet i och rymlig. (billig!)

• mamma37

Tyckte oxå att den var bra!!

• Nikitastar

Odjup? Du måste va norrlänning...
    Har en men har tyvärr aldrig använt den, köpte ett skötbord med badbalja i stället.

• Siri2006

Jättebra.

Kan bara nämna att vår dotter började med babysim vid 3-månaders ålder och då blev hon även betydligt mer rörlig även i badet hemma och vi började bada henne badkaret då, eftersom baljan blev för liten.

Så här i efterhand hade ju i alla fall vi klarat oss utan balja eftersom vi kunde badat henne i handfatet de första 3 månaderna, men samtidigt är baljan billig så det gör ju inte så mycket om man inte använder den så länge!

• thoose
    Nikitastar skrev 2007-07-13 22:02:21 följande:
    Odjup? Du måste va norrlänning... Har en men har tyvärr aldrig använt den, köpte ett skötbord med badbalja i stället.
    hehe jo, jag är norrlänning :) Från Västerbottens skogsmasiv :)

--------------------------------------------

Okey, jo, jag föll för den för att de va så bra pris. men då blir det en sån :)
  • mamma37

Hade en annan till mina nadra o den var djup,stoooor o alldeles för klumpig.

När man fyllt den med vatten orkade man intelyfta den o slå ut vattnet utan man fick ösa ur det med ett mindre mått

Nä denna lilla från IKEA är kanoooon!!!!

• thoose

Perfekt. Hoppas bara dom finns nu i helgen då :) Man är ju inte till IKEA varje dag då de är 40mil bort :)

• Jempa L

Den kan börja kännas trång innan barnet sitter själv, men när de väl sitter så blir den rymlig igen. Den används fortfarande här hemma varvat med badkaret, barnet är 20 månader.

Varför ha handsfree när man kan ha neck-lock?
Svar på tråden Badbalja från IKEA?