• Ann Lee

Troll Bedside Crib

Jag undrar om det är någon som köpt Troll Bedside Crib från Babyproffsen eller via någon annan återförsäljare?
    Vad har ni för erfarenheter och omdömen?
    Pris?

I andra länder verkar det vara väldigt vanligt med Co-Sleepers (en säng till babyn som man ställer brevid sin egen) eller bedside cribs. I Sverige verkar det bara finnas Babybay eller Trolls bedside crib. Någon som känner till fler märken?

Jag har läst att vissa tagit loss ena långsidan på en vanlig spjälsäng och på så sätt fixat en sidosäng till bebben. Men för att få rätt höjd måste man väl kanske justera botten på spjälsängen till rätt nivå så att det passar ens egen säng. Känns lite osäkert för oss. Dessutom vill man ju fästa sängen på något sätt utan att det blir några stora glipor mellan sängarna.

Tacksam för tips på fler varianter!

• Svar på tråden Troll Bedside Crib
  • Älskade Ängel

Vill oxå veta! *puffar*
    De verkar ju iaf väldigt behändigt

ღ BF 20 december ღ
  • Eivla

Jag har själv använt Babybay. Tycker om att den går att fästa i sängen. Bedside verkar dock inte gå att göra det. Fördelen med den är dock hjulen och långsidan som går att fälla upp. På det sättet kan man flytta med sig barnet till olika rum om man bor stort. Hade nog valt en Bedside om den hade kommit i tid, men sonen föddes 2 månader innan den dök upp i butik.

Svar på tråden Troll Bedside Crib