• annika46

snarkar era bebisar?

snarkar era små? vår son på tre månader snarkar så att man ibland kan tro att det är en vuxen karl som ligger i sängen... han är inte stopp i näsan eller något så. bara snarkningar på natten. brukar dem små snarka eller det är något jag ska ta upp på bvc?

• Svar på tråden snarkar era bebisar?
  • Ahdela

Min son har snarkat sedan han föddes och högt som bara sjutton, det gör han fortfarande och nu är han snart 7 år *haha*

• MeNoLike

en av mina tvillingpojkar snarkar... de är 3,5 månad

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • fjällblomma

här ligger en liten Freja på 2 månader å snarkar högt just nu...

• pyretina

gossen kan oxå dra till och snarka som en karl.. *s* Men de händer bara ibland..

(¯`°?.¸ ღ♥ Keiron ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Pingys mamma

Det kan vara polyperna - kolla med bvc!

• Weird One

Min lilla har snarkat sedan dag 1!
    Nu är hon 10 månader och drar stockar som skyskrapor!

Can´t we just agree to disagree?
  • Caan

Min lila snarkar också och har gjort det sen han föddes

• Jenny26

Det har hänt några nätter, men det är inte speciellt högt. Men nu när hon är förkyld så låter det mer.

• Sterna

Min son, nu 5 år, snarkade som en hel skogsmaskin när han var nyfödd och gjorde så ända tills vi operarade bort halsmandlar och polyper när han var 4år.
    Helt plötsligt sov han lungt och stilla hela nätterna, vaknade inte utan sov hela natte.
    Han blev även piggare dagtid och orkade hänga med i kompisarnas bustempo utan attbehöva stanna upp och bli andfådd emellanåt.

Håll ögonen på era snarkande barn, är de även ofta småförkylda eller lätt får infektioner så kan det vara lägligt att be en barnläkare på Näsa, öron och halsmottagningen ta sig en titt.

• renja

Vår F snarkar,men inte så högt utan de låter mer som hon sku andas tungt,hon blir 4 mån snart...

Svar på tråden snarkar era bebisar?