• dalabruden88

Leg Magic från TV-shop?

Hejsan!

Ni som köpt Leg Magic från TV-shop, ger den några resultat?
    Vad är bra/dåligt med den? Tar den på magen också?

Funderar nämligen på att köpa en och vill veta så mycket som möjligt om den, är den så bra som dom säger på reklamen eller är det bara skit och inte värt pengarna?

Soliga Hälsningar
    Hannah

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-14 12:32:23:
    Ni som inte vet vad det är för grej, här är länken: www.tvshop.com/SE/products/6888

• Svar på tråden Leg Magic från TV-shop?
  • TrailerTrash

Jag skulle inte köpa träningsgrejer från Tv-shop..

Lägg pengarna på ett gymkort istället

Gute är min Gud
  • dalabruden88
    TrailerTrash skrev 2007-07-14 12:33:17 följande:
    Jag skulle inte köpa träningsgrejer från Tv-shop..Lägg pengarna på ett gymkort istället
    skulle gärna göra det men som ensamstående med en liten grabb på 11 månader så hinner jag inte det, tyvärr :(
  • PiaLottan

Jag har nu beställt den men med delbetalning. Jag hoppas hoppas att den är lika bra som den verkar! Har aldig tidigare haft något att göra med tv-shop så jag är lite skeptisk

• dalabruden88
    Lillstrumpa82 skrev 2007-07-14 14:42:10 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m22711728.htmlhär har det skrivits endel om just den där!
    så det är sant det dom säger på reklamen? åhhh ska köpa en inom en vecka isåfall, tänkte se om det finns fler som har några synpunkter på den :)
  • dalabruden88

*puff puff*
    vill läsa fler åsikter än dom från den andra tråden ju, inga fler som köpt en sån och har nåt att säga om den?

• PiaLottan

jag har nu fått min och hittills är den precis som jag tänkt. Har från dag 2 träningsvärk på de "rätta" ställena Känner att denhär ska jag nog orka fortsätta på, även om jag i nuläget inte orkar en övning i en minut. Övningen är MYCKET tyngre än det ser ut, men så ska det väl ge nåt resultat också!

Svar på tråden Leg Magic från TV-shop?