• Pingys mamma

Amningskupor

Kan någon tipsa om billiga o bra? Jisses Natusan är ju dyrare än blöjor 49.90 för ett paket på 50st tar ju slut på 3 dagar här hemma! Jag har köpt Imse Vimses tvättbara 6 st för 79kr de är bra men jag måste ha dubbla för att inte läcka...

• Svar på tråden Amningskupor
  • Daz

jag köper mina på apoteket, fungerar jättebra. Vet ej vad de kostar.

• Cluedo

På Ica maxi får man köpa två paket för 70 kr. De naturvita är bättre än de vita och håller längre....

• Humzan

Jag har köpt Coops amningsinlägg och de är både billigare och bättre än Natusans. Minns tyvärr inte exakt vad de kostar men det var rätt stor prisskilnnad.

• Kajsa3

Pigeon är dyrare men håller mer vätska. Apotekets läcker genom tröjan efter en amning.
    Jag lyxar bara med inlägg när jag går ut. Hemma kör jag med handdukar!

• vill bli mamma meddetsamma

jag köpte apotekets men de är JÄTTEFULA och syns utanpå tröjan, inläggen ser ut som enorma vårtgårdar genom tröjan.
    man fick ett par gratis i pampers babybox o de var jättebra och syntes inte alls genom tröjan då de var lite större o tunnare.

• vill bli mamma meddetsamma

jag köpte apotekets men de är JÄTTEFULA och syns utanpå tröjan, inläggen ser ut som enorma vårtgårdar genom tröjan.
    man fick ett par gratis i pampers babybox o de var jättebra och syntes inte alls genom tröjan då de var lite större o tunnare.

• Yoko

Humzan, de du köpt på coop var det deras eget märke? Och de som finns på Ica Maxi vilket märke är det?

har bara provat de från apoteket och det är inte bra och ser verkligen hemska ut genom tröjan.

• Humzan

Yoko: jo det var coops egna märke. De har inte den där "utbuktningen" mitt på och är mjukare än natusans så de skaver inte om de hamnar lite på sniskan. En annan fördel som jag upplever jämfört med Natusans är att det inte blir en massa ludd av dem.

• Pingys mamma

Tack för tipsen! Jag tycker att det är väldigt bra med Imse Vimses tvättbara- det finns andra tvättbara men de är så himla dyra! Jag har provat Apoteketes o Natusan och tycker nog också att Natusan är bättre. De man fick med pampers provpaket - pigeon var jättebra, men jag har inte sett dem i någon affär - vart köper man dem?

• fina73

pigeon är dom jag testat och är bäst på att suga upp. Super nöjd med dom!!

Josephine

• Yoko

coops är verkligen mycket bättre än apotekets. Vart hittar man pigeon?

• Jess83

apotekets tycker jag är värdelösa.. och som nån skrev dom syns genom tröjan..

jag har köpt från babyproffsen

(¯`°?.¸ ღ Julius kom till världen 24/5/2007ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Amningskupor