• Geisa

Hur lång tid efter missfall/MA

tog det innan ni blev gravid igen?

Tog det lika lång/kort tid efter varje missfall?

• Svar på tråden Hur lång tid efter missfall/MA
  • Tjet

Jag blev gravid på tredje försöket efter mitt missfall som jag hade i v.6.

• Geisa

Puff puff...någon fler??

Själv tog det nio månader efter mitt missfall innan jag blev gravid, dvs väääääldigt lång tid enligt min mening (hög ålder).

Ni som haft upprepade missfall, hur många månader väntade ni innan ni blev gravid igen?

• Livsglöd

För mig tog det lite mer än 3 år mellan mitt sena MA och att jag lyckades bli gravid igen.

• Weblinda

Hej
    Jag har haft 3 mf, ett i aug 06, ett jan 07 ett mars 07 och är nu gravid igen. Fick ingen mens innan jag blev gravid från sista mf. Lite olika alltså!
    Det viktigaste är nog ämdå att slappna av och inte stressa. Vet att det är svårt...men...

• Tess82

MA i mars 06, åt p-piller april-juni blev gravid igen augusti 06 och fick min lilla skatt nu i maj.

Linnea 070509
  • Jonna S

8 månader innan jag blev gravid igen. MA även den gången.

• tresmåfina

Ca 1 mån efter MA blev jag gravid och det höll sig!
    Fick en liten pojke nästan exakt 10 månader efter MA.
    Lycka till!

• petsod

Jag blev gravid i juni och fick mf augusti -04 och blev sedan gravid igen i oktober samma år och i juli -05 föddes vår dotter så 2 månader i mellan.

• Esa

Jag fick missfall i mars och är fortfarande inte gravid...

• ambica

MA i v 10 i januari, råddes av läkarna att vänta 3 menser innan försök, sen tre puregonkurer utan reslutat, sen två ostimulerade försök varav det sista tog sig (men är bara i v 7+3)Alltså fem försök.

Svar på tråden Hur lång tid efter missfall/MA