• CeeKaay

Kinesiska kalendern...

Hej...
    Tänkte bara höra om den verkligen stämmer? Ngn som d har stämt in på? För den visar att jag ska ha en liten tjej...men jag hoppas så innerligt på en pojk. :)
    Blir givetvis glad för vilket som...men men...

Kram!

• Svar på tråden Kinesiska kalendern...
  • Snorky

Stämde för mig båda gånger

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Mamsan

Mig har den inte stämt på!!! har tre väntar fyran!! testa ringtestet istället det har däremot alltid stämt för mig och alla jag känner!!

• CeeKaay
    Mamsan skrev 2007-07-15 15:32:01 följande:
    Mig har den inte stämt på!!! har tre väntar fyran!! testa ringtestet istället det har däremot alltid stämt för mig och alla jag känner!!
    --------
    Tingtestet??
    Hur gör man d då? :)
  • CeeKaay
    CeeKaay skrev 2007-07-15 15:32:42 följande:
    --------Tingtestet?? Hur gör man d då? :)
    ----
    RINGtestet menar jag självklart. :)
  • Mamsan

Du tar en slät ring i en sytråd....håller den över magen pendlar den blir det en pojke snurrar den blir det en tjej...

• Mamsan

Du kan oxå testa över handflatan på dig eller pappan då ska den visa alla framtida barn, på mig visar den pojke, flicka, flicka och pojke (har inte fått fyran än så vi får se om det stämmer)

• CeeKaay

Okii :) Tack för tipsen!!
    Ska prova d.

• gene

Stämmer inte på mig. Den visade på pojke i min första graviditet och vi fick en flicka. Visar annorlunda motför UL den här graviditeten.......

• Lundby87

Stämmer inte på mig säger pojke väntar flicka. Hmm ringtest med sytråd jag har hört hår från sig själv från huvudet. Visade flicka över handleden på mig så där stämde det men över magen så velade den men gav mer pojke än flicka. Du skall bara hålla hande helt still sen och du skall använda dig av tumme och pekfinger.

• LitenIsa

Ringtestet visar olika beroende på om jag anväder höger eller vänster hand. Hur är det för er?

• Z4R4H

Kinesiska kalendern sa pojk och ultraljudet visade en pojk. Får se vad som kommer ut.

• LLNLLLNB

Kalendern stämde för mig med första

• Strawbaby

Enligt den kinesiska kalendern här på fl ska jag få en pojk (men jag själv och mina 2 systrar skulle också blivit pojkar...) Men hos min BM fanns en annan kinesisk kalender och den sade att jag ska få en tjej...Så vi får se.

• diana12

för mig stämde det inte.. stod att ja skulle få en flicka men ja ska få en pojke :)

Svar på tråden Kinesiska kalendern...