• Anonym (pruppen)

tänder på pruttar..

Jag tycker att jag är väldigt udda.. tänder nämligen på fisar.
    Har upptäckt att jag blir kåt när min kille råkar släppa sig och jag vill jättegärna att han fiser mig i ansiktet bara det inte luktar så illa. Är även fixerad vid stjärthålet..

Jag skäms nästan när jag skriver det här. Vet ingen annan som tänder på samma sak :S Finns det nån här?

Såg en porrfilm en gång där dom fes på varann men jag har inte hittat den igen efter det.

• Svar på tråden tänder på pruttar..
  • turia

HAhah jisses men det e ju tur vi är olika

• sweety24

hahaaahahahaahaahaahah , jag kan fan inte sluta skrata! OTROLIGT att det finns folk som tänder pá det!

mamma till Leon050916 och Aron070330
  • lokacitron

Hahaha det kan ju inte vara sant, men alla är olika.

• Prego75

Grattis, själv vill jag bara lämna rummet om maken råkar släppa sig.

• dalldall

inte ens jag som är väldigt snuskig tänder på det!usch!!! men alla är olika.

• pyrenean

din kille måste ju vara väldigt lycklig när du tänder på att han fiserheheheehehe:Annars brukar väl vi kvinnor bli lite sura när karlarna fiser i tid och otid hahaaha.Men huvudsaken är ju att ni trivs med detta och med varann så fortsätt fis och sniffa ni hihi.

• Anonym (lite arg)

Alla tänder på olika saker, varför gör ni påhopp om att det är äckligt?

• Anonym (haha)

ja tänder på mina egna fisar,ja skrattar nästan ihjäl mej!!!!!!

• gulemamman

asgarvar.......vet att man inte får spekulera i om "troll" här på fl...men det kan inte hjälpas att jag gör det iaf nu....får säkert en varning nu men det bjuder jag på isåfall fö jag tror detta är en trolltråd

• xxmeyaxx

Haha, mysigt! Gillar din sambo att du uppskattar det?

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Anonym (geeses)

Uffa, själv tycker jag att min sambo är mindre charmig när han släpper sig, ofta ljudligt liksom han rapar. Gulligt på en skala??? (minus trehundratolv eller något).
    Du skulle förrästen träffat mina söner, de skulle kunna avskräcka dig för livet på fjärtar. Ingen kan fjärta som de... *håller för nästan och lider stort*. Eftersom jag personligen tycker att det är vråläckligt, så är det skitkul att hålla på förstås...

Svar på tråden tänder på pruttar..