• Brollie

Funkar halebop utomlands??

Min kille ska till Bulgarien imorgon, han har inte sin vanliga telefon under semestern, utan ska låna en av hans föräldrar; men funkar det??
    På comviq så ska man köpa ett speciellt kort när man tankar på för att kunna ringa utomlands, är det så med halebop med? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Funkar halebop utomlands??
  • lia76

Ja, du har automatiskt tjänsten Halebop i utlandet kontant på ditt kort. Denna tjänst fungerar i dag endast i ett begränsat antal länder.

Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • Dimitra

Varför inte kolla på halebops hemsida? Så här står det där:

Kan jag använda mitt kort i utlandet?
    Ja, du har automatiskt tjänsten Halebop i utlandet kontant på ditt kort. Denna tjänst fungerar i dag endast i ett begränsat antal länder.

Läs mer om Halebop i utlandet

Och åren går...
  • lia76

När du befinner dig utomlands, betalar den som ringer dig kostnaden för samtalet inom Sveriges gräns. Samtalskostnaden från Sveriges gräns till den plats du befinner dig betalar däremot du.

Samtal som vidarekopplas till din röstbrevlåda får du betala för, dels det inkommande samtalet, dels den utgående vidarekopplingen till Sverige. Du får alltså betala dubbel samtalstaxa. För att slippa denna kostnad kan du stänga av din röstbrevlåda när du åker utomlands genom att ringa 147, ange val 2 och sedan 5 för att aktivera eller stänga av den.

Information: www.halebop.se/halebop/faq&level2menu=1&level3menu=&faq=
    Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • Brollie

Va bra! Tack för hjälpen...!

Svar på tråden Funkar halebop utomlands??