• Anonym (spräckt)

spräckt..

hade sex med killen jag träffar igår och han spräckte mej o de e inte första gången de händer så nu har jag ett sår precis vid öppningen och undrar hur fan ja ska få de att läka så snabbt som möjligt och vad ja ska göra för att de inte ska hända igen.. nån som har nån idé kanske???

• Svar på tråden spräckt..
  • Anonym

vadå?? Hur kunde han spräcka dig?? Har han så stor snopp????????

• Anonym (spräckt)

aa fast inte överdrivet stor.. men spräckt blev ja:( nått tips eller??

• Anonym

Det är ju bra om man är väldigt kåt innan han stoppar in snoppen!!!

• Anonym (spräckt)

hahaha ja de e ju en fördel.. klart man måste va kåt varför annars knulla?? fast de verkar ju inte hjälpa riktigt..

• Anonym (jag)

kanske behöver pilla mer med fingrar innan.... typ fler..??

• Anonym (mk)

När jag var yngre o inte hade fast förhållande hände det mej allt som oftast (och ja, jag var kåt ). Har inget bra knep till dej, bara att va lite extra noga med hygienen o låta det läka av sej självt.
    Nu förtiden händer det aldrig, min mus har anpassat sej

• systernegativ

Ett bra sätt att förebygga är att se till att slemhinnorna är i god kondition, föreslagsvis genom att inte tvätta alltför ihärdigt med t.ex. tvål, utan bara använda vatten och olja.

För att optimera läkning skulle jag tipsa om att hålla såret mjukt (smörj försiktigt med t.ex. olja några gånger om dagen) och att inte utsätta det för friktion förrän det läkt. Alltså: Inget penetrerande sex förrän såreländet är borta.

Och för framtiden har jag bara tipset att låta kroppen hinna med när ni blir kåta. Ibland vill huvudet och hjärtat snabbare än kroppen, och då är risken större. Kom ihåg att även en kvinna sväller i underlivet då hon blir upphetsad, och svullnade (erektionen) tar längre tid på sig än att bli våt (lubrikationen). Om man inte väntar tills det är tillräckligt blodfyllt är risken större att skada sig.

• Anonym (MannenZ)

Spräckt? Låter hemskt, och konstigt!
    En slida är extremt töjbar och är du bara tillräckligt k*t och våt borde det inte vara problem ens med en välrustad man. Ta de lite lugnare nästa gång.

• Anonym

Jag tycker du ska söka läkarhjälp, för så ska du inte behöva ha det.

• Anonym

Tonvis med glidmedel kanske eller saliv....hjälper för oss. Sen kan jag faktiskt berätta att jag är opererad för många många år sen, när jag var 19 kanske, för att jag var för trång precis i öppningen och då blev det bättre. Fast med tiden har det blivit ändå bättre, man blir väl uttöjd.... Då snackade jag med en läkare om mitt problem. För det är ju faktiskt ett problem. Man vill ju inte att det ska göra ont när man har sex.

Lycka till!

• Anonym (spräckt)

tack för alla svar! ska nog kolla med läkare de e ju lite skumt att jag spricker av en kuk men inte när jag födde min son..

Svar på tråden spräckt..