Nu är det semester, vilken är eran bästa Camping?
Min bästa kamping är -Daftö- jämte strömstad,
De har världens frächaste toaletter, det finns tv på varje plats, o bryggor man kan fiska krabbor ifrån
Min bästa kamping är -Daftö- jämte strömstad,
De har världens frächaste toaletter, det finns tv på varje plats, o bryggor man kan fiska krabbor ifrån
utan tvekan Sollefteå Camping!!
nr 2 Bergafjärdens camping i Sundsvall
Måste man boka plats på campingar långt i förväg, tex Sollefteå som verkar vara populär.
Det beror på, är det högsesong är det nog bra, vi brukar åka i augusti och det brukar finnas platser, bara i varberg var det fullt husbilen före oss tog sista platsen , men då åkte vi vidare,
vi har en plats över hihih..om ni kommer på fredag..ja boka för säkerthets skull men d brukar ha några platser iaf över för d som ej bokat..men sen beror d kanske lite på om det är något speciellt arrangemang osv..
vofflan..
men så typiskt!!hoppas ni hittade nån annan trevlig plats o vara på..ska ni oxå iväg i augusti??vi åker v 33
visst var det typist men eftersom de har 2 campingar i varberg så var det inga problem,
ibland är det finast väder i augusti
Kul med denna tråd för jag behöver råd och erfarenheter om camping.Äslkar att campa!!
Menar du i Sverige eller överhuvudtaget ..Jag älskar att campa i kroatien,en bit utanför makarska.Det är fräscht och jätte nära till havet.Mysig helt klart!
har campat i Smögen men då regnade det jätte mycket det året .Blev helt besviken.Sen dess har vi campat bara en natt i Öland vid borgholmkom itne ihåg vad det hette nu men det var fint iaf).Skulle vilja campa i Sverige detta år,men vi behöver ett nytt tält eftersom vårt billiga har varit med 3 säsonger redan och är itne så bra numera.Undrar vart ni vet man kunde köpa bra kvalitets tält som man inte behöver huka sig när man går in?
Tackar för svar!!!
Bodens Camping och Bad!!
Fräscht överallt, stora fina platser, välskött, gratis tvättmaskiner och torktumlare samt duschar.. INTE att förakta när man har fyra ungar!! haha
Jag är ingen camping människa, men har precis tillbringat en vecka på Björkängs camping precis vid Björkängshavsbad i Varberg. Kanonfin campin som är 4 stjärnig. Diskmaskiner, fina o välstädade duschar och toaletter. Bra affär, fin restaurang och massa roliga aktiviteter. Allt är fint o fräscht o rent.
Jag älskar att campa i kroatien,en bit utanför makarska.Det är fräscht och jätte nära till havet.Mysig helt klart!
Vet du vart man hittar campingpplatser på nätet?
För några år sedan var vi på Klinta Camping i Köpingsvik på Öland. Vi hyrde stuga där, det var en av de bästa campingarna jag varit på. Fin långgrund strand, fräsha duschar och och toaletter, trevlig personal och butiken var bra. Sen var det lagom långt till alla sevärdigheter och större städer. Kan jag varmt rekomendera!!!!!
Lycksele camping!
Jag har besökt Lycksele kolmården och Böda sand på Öland och dessa är helt klart värda ett besök.