Brun/svart mens? Hjälp!! Gravid..?missfall?
Hur sjukt är inte detta?
Jag hade mens i slutet på Maj sist och har alltid haft mensen regelbunden. Får mensen den 26 varje månad. Men den 26 juni fick jag ingen mens..........
Gjorde ett grav test den tordag den 12 Juli.. Men de var negativt. Ikke gravid med andra ord. hade kraftiga grav symptom som tex metall smak i munnen. Mått illa tom spytt. Svullnade bröst. Sug efter olika saker som jag inte äter i vanliga fall. kissat mycket. Konstigt pirr i magen som gjort halv ont.. Mm
Har ett barn sen tidigare och hade exakt samma symptom då som nu.
Men iaf dagen efter jag gjorde gravtestet fick jag mens?! Fredagen den 13 juli alltså.. Men de är nå skumt med den.
Den är brun nästan kolsvart!! Inget färskt rött blod alls. Har varit med om att mensen blivit brun sista dagen på mensen förrut men nu är den riktigt mörkbrun.. kom även bruna klumpar...från dag 1 alltså.
Någon som varit med om detta? Kan de vara missfall? har inte haft ont inte ens pyttelite mensvärk. och jag brukar ha en enorm mensvärk i vanliga fall.
kan man ha näst intill svart mens från första dagen? Vill inte ringa sjukhuset dom bryr sig ju ändå inte.
har nu haft brun/svart mens i 3 dagar..Lite mindre än vanlig mens fast endå för mycket för att de ska vara flytningar... och de verkar som om den är slut nu. Kommer typ bara lite brun/svarta flytningar.
Vet någon ? Tack..