• Anonym (HÄRLIGT)

Ej dildo-oskuld längre

Har precis(!) testat en dildo för första gången. Sambon skulle iväg till en kompis nu ikväll och jag kände lusten pocka på. Så jag bestämde mig för att prova och OJ vad härligt! Varför har jag inte provat detta förut! Den kommer säkerligen användas flitigt vill jag lova.
    Man blir ju dessutom sugen på andra leksaker...

(ville bara dela med mig av min glädje)

• Svar på tråden Ej dildo-oskuld längre
  • Anonym (Kaninen)

Ja, visst är det super!
    Det finns jättemånga roliga saker att prova på. Testa och lek!
    Låt även din sambo vara med i leken - då blir det dubbel glädje och njutning.

• Anonym

Jag tänkte oxå skaffa min första dildo Är det en vanlig du prövat eller en rabbit?

• Anonym (Dildosamlare)

Kom ihåg att dildos kan kännas väldigt olika från en till en annan. Så därför lyfter jag varningens finger för att om ni inte blev så jätte imponerade av den ni nu provat så kan jag garantera att det finns leksaker som överaska er.

Avgörande faktorer Att tänka på:

Hård el mjuk

Slät el ådrig

Grovlek och djup

Handhållen el sugpropp

Med el utan vibrator

Leka med den själv el låta annan köra den på dej

O glöm inte att även använda analt

För min egen del är det bästa hyffsat lång o grov, med rejäl ådring, nästa hård och att annan kör den på mej. Vibrator är oviktigt och ha då separat vibrator.

• Mullbär

Härligt!
    Har haft ett antal genom åren (då min lust har varit större än min dåvarande partner kunde tillgodose). Finns som sagt många olika varianter! Mina favoriter genom åren har nog ändå varit en väldigt lång och ganska tjock med sugpropp - gillar att ha rejält att hålla i o kul att kunna använda i duschen osv) samt en väldigt fantastisk klitorisstimulator (satisfyer pro2 tror jag den heter) som slår allt annat jag testat i vibratorväg. De vanliga vibratorer jag haft har tenderat att gå sönder ganska fort, tapp i golv eller vid rengöring (föredrar def vattentät, dom blir ju mer sofistikerade hela tiden). 

Har knappt använt mina leksaker sedan min man flyttade in med mig (medan vi hade långdistansförhållande kom de mkt väl till användning då vi telesexade mkt!!), så han blev chockat förtjust när han för första gången fick se mig använda en o även använda på mig, definitivt kul att utforska tillsammans också, en annan dimension liksom. Använder typ bara klitstimulatorn nu för snabb solo emellanåt Skrattande

• Anonym (Huge)

Har också flera dildos från XL-XXXL och samtliga har sugpropp vilket är praktiskt i duschen. Jag sätter upp dem runtom på väggarna och fantiserar att jag är mittpunkten av gruppsex. Allteftersom jag vänjer mig så tar jag nästa storlek på dildo. Den största är en Bam Huge som är 7 cm i diameter och kräver en del förarbete. Men väl där så känns den rejält och orgasmen blir mkt kraftig. :)

Svar på tråden Ej dildo-oskuld längre