Vad är en kombivagn resp en duovagn
Är Brio Nova tex en kombi eller en duo? Visst är det en kombi och Brio Happy en duo?
Kan någon vänlig själ förklara skillnaden?
Är Brio Nova tex en kombi eller en duo? Visst är det en kombi och Brio Happy en duo?
Kan någon vänlig själ förklara skillnaden?
En kombi är en vagn du kan göra om till sitt genom att bara lyfta ur liggdelen (hård eller mjuk), duo är en vagn där du måste göra om vagnen helt från ligg till sitt, du kan inte skifta hur lätt som helst..
Ja, det är samma suflett=)
ja måste då få rekomendera en KOMBI vagn sån hade då vi!
med hårdlift..
då min dotter var så liten att hon accepterade att ligga i vagnen.. jätte lätt att bara lyfta ur om hon tex somnat och man ska innomhus slippa kånka stora vagnen plus att om man tänker efter så är det inte så lång tid man har "liggdelen" i vagnen så dessutom så hade vi våran hårdlift som "resesäng" då vi sov borta.. jätte smidigt plus att då känner barnet igen sej och det luktar inte annorlunda heller..
Någon annan?
jo asså nu vet ja inte med Brio eller Teutonia kan inte utala mej om en sån för vi har Emmaljunga..
då dottern föddes hade vi en Emmaljunga sport kombi MED hårdlift
ochdet är altstå en sittvagn som har fullt liggläge som man lägger i en hårdlift mjuklift eller kanske en duolift
därimot en DUO vagn är en sån som man klickar på sitt respektive ligg del
förstår du hur jag menar??
Fröken mars skrev 2007-07-16 20:49:33 följande:
vad är det för vagn du har bestämt dej för då? om man får fråga :)
vi har då byttbort våran sport kombivagn för den var så stor och tung och klumpig nu har jag emmaljunga cerox
Fröken mars skrev 2007-07-17 14:27:47 följande: