• Anonym

Speciell present till barnmorska

Kanske helt fel ställe att lägga denna fråga men vill vara anonym så inte berörd känner igen sig o inte jag blir utelämnad med vad vi gått igenom... hoppas det är ok...

Har gått hos samma barnmorska i många år. Genom tre barn, missfall, förlusten av ett bar o annat jobbigt o hon har stöttat o funnits där betydligt mycket mer än vad hennes tjänst kräver.
    Hon har ställt upp o varit vår klippa genom så mycket.
    Nu är det sista graviditeten o vi vill nu som avslut ge henne nåt speciellt.
    Men vad?
    Hoppas på tips för vi vill verkligen visa henne vår uppskattning.

Kanske finns det rent av nån barnmorska där ute som kan svara på vad ni gärna skulle få för gåva? OM ni fick önska fritt
    Tack på förhand.

• Svar på tråden Speciell present till barnmorska
  • Anonym

Ett collage på alla barnen? Eller en fin bild på hela familjen? Det är ett minne värt mer än annat.

• zebran i Stilla havet

Det forsta jag kommer att tanka pa ar ett studieportatt pa barnen som hon har hjalpt till med i fin ram..?

• korven72

Visst är foto på barnen nice (men det har ni säkert redan gett henne)

Vaffö inte nån kul upplevelse. Tex ett par biljetter till nån kul föreställning, bio, massage, spakit...

• Anonym

Ja hon har ju fått tackkort med foton på barnen så nåt utöver det vill vi ge... en upplevelse var ingen dum idé. Fler tips?

• yumaa

jag tycker biljetter o sånt e tråkig ide.. hade jag varit i ditt ställe och någon stöttat mig på sådant sätt o jag verkligen uppskattad det så hade jag faktiskt gett henne något hon kan ha som ett minne... som hon kan ha kvar länge.. ett smycke skulle faktiskt vara det första jag tänker på...

• Anonym

Ett smycke... ja det är ju som sagt mer bestående. Tips?
    Kanske ett sånt där i silver, bricka med text på. Tips på vad man kan skriva?

• yumaa

man kan alltid gravera in i ett smycke på baksidan ... skriv en hälsning o tacka... du förstör inte smycket då..

• Anonym

Jag tror de kanske kan vara jobbigt att ta emot saker sådär..
    skulle nog passa bäst med nåt fint med bilder på barnen o er..

• Fru N07

Ett smycke med barnens namn ingraverade & tack för all hjälp/stöd eller nått.

Lär dig livets stora gåta Älska glömma & förlåta.
  • zebran i Stilla havet

men varfor inte en vacker fruktskal, kom jag pa nu! Da kan man gravera in nagot i botten ju. Jag forestaller mig en i polerat tra, en riktigt fin som hon kan anvanda och ha i sitt hem..

Svar på tråden Speciell present till barnmorska