• pjohan

Hjul Emmaljunga City cross

Har en Emmaljunga city cross. Är nöjd med vagnen så när som på att hjulen "vinglar". Är inga problem att köra vagnen men känns inget vidare att en ny vagn inte har hjul som sitter fast ordenligt. Verkar som att axeln är för liten för hjulen..

Någon som har liknande problem?

• Svar på tråden Hjul Emmaljunga City cross
  • Skorpan081

Har du provat att ta loss hjulen och sen sätta dit dem igen?

Har själv en City Cross, men har inte haft några problem.

• Våra Tyra

Har oxå haft problem med ett däck på vagnen,,det liksom lät en massa..
    Sambon tog loss däcket och satte på det igen och sen dess så har det inte varit ngt.

Fick du inge värde bevis till ditt köp av vagnen? För i den så står det att om man upptäcket ett fel ska man vända sig till sitt köp ställe.. Så prova det..

• Ang80

Jag har problem med min citycross, och det är hjulen som trasslar. Har varit tillbaka till butiken, dom har limmat. Det gick sönder igen, alla fyra hjulen. Igår när jag var på promenad fyra kilometer hemifrån så låser sig ena hjulet helt!!! Går ej att rulla vagnen, går ej att "fixa" hjulet. Jätteskoj att rulla vagnen hem på två hjul med bebis i... Affären där barnvagnen är köpt säger att hela vagnen ska skickas till Emmaljunga. Problemet är att Emmaljunga har semesterstängt! Jag kokar undertiden jag skriver detta...

• Skorpan081
    Ang80 skrev 2007-07-17 07:03:35 följande:
    Jag har problem med min citycross, och det är hjulen som trasslar. Har varit tillbaka till butiken, dom har limmat. Det gick sönder igen, alla fyra hjulen. Igår när jag var på promenad fyra kilometer hemifrån så låser sig ena hjulet helt!!! Går ej att rulla vagnen, går ej att "fixa" hjulet. Jätteskoj att rulla vagnen hem på två hjul med bebis i... Affären där barnvagnen är köpt säger att hela vagnen ska skickas till Emmaljunga. Problemet är att Emmaljunga har semesterstängt! Jag kokar undertiden jag skriver detta...
    Usch, vad jobbigt. Kan affären ordna en lånevagn så länge?
  • Ang80

pjohan, gå tillbaka till affären med vagnen så att dom får fixa hjulen INNAN de går sönder helt. Jag åkte igår kväll (bor 6 mil från affären) och lämnade in vagnen. Emmaljunga öppnar i augusti igen, så det tar nog några månader innan vagnen är klar. Suck.

Skorpan081, jo jag fick en lånevagn. En skruttig stackare, men absolut bättre än ingen vagn

Svar på tråden Hjul Emmaljunga City cross