Otrogen på semestern?
Hjälp! Jag mår så kolossalt dåligt och måste få ventilera det på nåt sätt.
Min sambo åkte på en resa med sina killkompisar + en av dessas flickvän + en syster till en av killarna. De skulle på någon typ av festival. Jag hade fullt upp med jobbet och kunde inte åka med, och även om jag hade kunnat så är det inte "min grej" om ni förstår.
Jag har aldrig känt mig oroad för vad min sambo skulle kunna tänkas "göra" på såna här resor förr.
Så fort han kom hem kände jag DIREKT att något var fel. Så vårt återförenande blev en smula ljummet och jag vägrade kyssa honom ordentligt för det kändes så obehagligt.
Först tänkte jag att jag var dum i huvudet och inbillade mig men efter ca 1 vecka skulle de från resan ses och byta foton o liknande. De festade en del och när min sambo kom hem "erkände" han att han hånglat med en annan tjej som varit med på resan (en kompis till en av killarna som var med, hon skulle egentligen inte följt med alls).
Jag blev såklart arg men tänkte att det ej är någon ide att prata om detta med en full person.
Dagen efter har han glömt att han "erkänt" och låtsas som inget. Till slut tar jag upp ämnet eftersom jag inte kan tänka på något annat och då ändrar han historien.
Enligt honom gick det till såhär;
Tjejen visste inte om att min sambo var upptagen och en kväll när alla var fulla så försökte hon kyssa honom. Detta skulle skett inför alla de andra som var med på resan. Min sambo hade då vänt bort huvudet och det "blev inget". Sedan hade hon frågat om han var upptagen och han sa ja...
Han har nu ändrat historien fler gånger efter detta, bl.a. hur han själv agerade.
Jag vet inte vad jag ska tro på!!! Har vägrat ha någon typ av imtimt samröre med min sambo efter detta och han verkar inte särskilt angelägen att få ordning på det heller...
Han VET att jag väntar på förklaring, sanningen om vad som hände!
Idag fick jag se bilderna från resan. Han står med armen om denna tjej på flera av korten och hon står och lutar sig mot honom. De är helt klart de två som har mest kroppskontakt. Jag tror att vissa bilder är gömda med, för antalet foton stämde inte med antalet som mappen var märkt med...
Hur ska jag få veta vad som hände? Kan jag fråga någon av de andra som var med på resan? Jag kan inte få någon ro i kroppen och min sambo ger bara nya versioner på historien som jag misstänker är vad han TROR att jag vill höra.
I det här läget hade jag hellre tagit ett totalt erkännade om att han varit med nån annan än att gå runt och inte VETA!
Är helt spyfärdig av alla tankar i huvudet.
VAD HADE NI GJORT?